Самостійна робота 6

Розробіть логопедичне заняття для відновлення усного або писемного мовлення у осіб з розладами мовлення дорослого або похилого віку (порушення на вибір студента: афазія, дисграфія, дислексія тощо). Заняття має включати використання нейрокорекційних вправ для стимуляції мовних функцій та когнітивного розвитку.

Форма подання:
Заняття слід оформити у вигляді текстового документа (до 1000 слів) з чітким поділом на розділи: вибір порушення, цілі заняття, план заняття, опис нейрокорекційних вправ, критерії оцінювання.

Вимоги до завдання:

1. Вибір порушення та постановка цілей:

Оберіть конкретне порушення мовлення (наприклад, моторна афазія, сенсорна афазія, дисграфія) і сформулюйте конкретні цілі заняття (наприклад, покращення артикуляції, розуміння мовлення, підвищення рівня розуміння прочитаного тощо).

2. Розробка плану заняття:

-Створіть покроковий план заняття (до 45 хвилин), що включає різні етапи: розминка, основна частина, завершення.

-Опишіть кожен етап, вказуючи вправи та методи, що будуть використовуватись, а також тривалість кожного етапу.

3. Використання нейрокорекційних вправ:

-Включіть мінімум 3 нейрокорекційні вправи, спрямовані на стимуляцію відповідних мовних функцій та когнітивних процесів (наприклад, вправи на відновлення пам'яті, уваги, координації, мовлення).

-Опишіть кожну вправу, її мету, спосіб виконання, необхідні матеріали та очікувані результати.

4. Оцінка ефективності заняття:

-Розробіть критерії оцінювання ефективності заняття для кожної цілі (наприклад, покращення вимови на 20%, збільшення кількості зрозумілих слів, зниження кількості граматичних помилок).




Самостійна робота 6– 6 балів:

-Точність вибору порушення та постановка цілей (1 бал).

-Логічність і послідовність плану заняття (1 бал).

-Відповідність нейрокорекційних вправ обраним цілям (2 бали).

-Чіткість та зрозумілість опису вправ (1 бал).

-Якість критеріїв оцінювання ефективності заняття (1 бал).