Самостійна робота 6
Розробіть логопедичне заняття для відновлення усного або писемного мовлення у осіб з розладами мовлення дорослого або похилого віку (порушення на вибір студента: афазія, дисграфія, дислексія тощо). Заняття має включати використання нейрокорекційних вправ для стимуляції мовних функцій та когнітивного розвитку.
Форма подання:
Заняття слід оформити у вигляді текстового документа (до 1000 слів) з чітким
поділом на розділи: вибір порушення, цілі заняття, план заняття, опис
нейрокорекційних вправ, критерії оцінювання.
Вимоги до завдання:
1. Вибір порушення та постановка цілей:
Оберіть конкретне порушення мовлення (наприклад, моторна афазія, сенсорна афазія, дисграфія) і сформулюйте конкретні цілі заняття (наприклад, покращення артикуляції, розуміння мовлення, підвищення рівня розуміння прочитаного тощо).
2. Розробка плану заняття:
-Створіть покроковий план заняття (до 45 хвилин), що включає різні етапи: розминка, основна частина, завершення.
-Опишіть кожен етап, вказуючи вправи та методи, що будуть використовуватись, а також тривалість кожного етапу.
3. Використання нейрокорекційних вправ:
-Включіть мінімум 3 нейрокорекційні вправи, спрямовані на стимуляцію відповідних мовних функцій та когнітивних процесів (наприклад, вправи на відновлення пам'яті, уваги, координації, мовлення).
-Опишіть кожну вправу, її мету, спосіб виконання, необхідні матеріали та очікувані результати.
4. Оцінка ефективності заняття:
-Розробіть критерії оцінювання ефективності заняття для кожної цілі (наприклад, покращення вимови на 20%, збільшення кількості зрозумілих слів, зниження кількості граматичних помилок).Самостійна робота 6– 6 балів: -Точність
вибору порушення та постановка цілей (1 бал). -Логічність і послідовність
плану заняття (1 бал). -Відповідність
нейрокорекційних вправ обраним цілям (2 бали). -Чіткість та
зрозумілість опису вправ (1 бал). -Якість критеріїв
оцінювання ефективності заняття (1 бал).