П5. Елементи психокорекційної роботи з батьками дітей-клієнтів логопеда.

Підготувати презентацію та виступ на одну з тем/підтем у контексті роботи логопеда з батьками

1.Особистісно-центрований підхід Роджерса. Основні ідеї і поняття. Самість. Перцепційна або суб’єктивна система поглядів. Тенденція актуалізації. Досвід і його переживання. Сприйняття і усвідомлення. Розвиток Я-концепці. 

2. Гештальт-терапія. Гештальт-підхід Ф. Перлза. Основні положення. Гештальт. Фази побудови-завершення гештальтів. Фігура і фон. Усвідомлення потреб і зосередження на теперішньому. Фрустрація і маніпуляція. Механізми захисту. 

3. Трансактний аналіз Е. Берна. Основні поняття. Автономна особистість. Вихідна о’кей-позиція. Стани: дорослого, дитини, батьківський. Патологія его-станів. Структурування часу.

Критерії оцінювання:

Повнота виступу та чіткість викладення думок – 1 бал;

Проблемні питання до аудиторії та стимулювання дискусії – 1 бал;

Наявність прикладів та наочності (презентація, схеми малюнки, фотографії, відеоматеріали) – 1 бал;

Висновки – 1 бал