Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • Аудит систем інформаційної безпеки

            • Аналіз зловмисного програмного забезпечення

            • DevOps

            • Біометрична аутентифікація

            • Prompt Engineering

            • Вступ до Web3

            • Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

                • QuizВхідний тест

                • URLІнформація про задання курсу

                • BookТеоретичні відомості

                • AssignmentЗавдання 1

                • AssignmentЗавдання 2

                • AssignmentЗавдання 3

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

          • Інформація

          • Комп'ютерне моделювання(Гребенюк)

          • Проєктування та аналіз обчислювальних алгоритмів

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Створення контенту засобами сервісів Web 2.0
  7. Завдання 2

Завдання 2

Completion requirements
Opened: Tuesday, 29 October 2024, 11:00 PM
Due: Thursday, 23 January 2025, 10:00 PM

Технології Wikimedia

Мета: ознайомлення з вмістом та можливостями сервісів фонду Wikimedia, добір сервісів
Wiki корисних для майбутньої професії.
Завдання:

  1. Ознайомлення з Wikipedia:
    - перейти на головну сторінку Wikipedia (див. інтерактивну графіку);
    - ознайомитися з розділами головної сторінки;
    - здійснити пошук будь-якого поняття зі спеціальності, за якою навчаєтеся;
    - ознайомитися зі статтею, скопіювати посилання на статтю і скоротити це посилання;
    - ознайомитися з історією редагування статті, вказати дату останнього її редагування, скопіювати
      посилання на історію редагування;
    - ознайомитися зі списком сторінок, що посилаються на цю статтю, скопіювати посилання на статтю;
    - відкрити інформацію про сторінку з цією статтею, визначити дату створення сторінки, довжину
      сторінки (в байтах), загальну кількість редагувань сторінки, скопіювати посилання на цю сторінку.
  2. Ознайомлення з Wikitionary:
    - перейти на головну сторінку Wikitionary (див. інтерактивну графіку);
    - ознайомитися з розділами головної сторінки;
    - здійснити пошук будь-якого поняття зі спеціальності (можна скористатися тим же поняттям, що й в
      завданні 1);
    - ознайомитися зі статтею, скопіювати посилання на статтю і скоротити це посилання;
    - ознайомитися з історією редагування статті, вказати дату останнього її редагування, скопіювати
      посилання на історію редагування;
    - ознайомитися зі списком сторінок, що посилаються на цю статтю, скопіювати посилання на статтю і
      скоротити це посилання;
    - відкрити інформацію про сторінку з цією статтею, визначити дату створення сторінки, довжину
      сторінки (в байтах, загальну кількість редагувань сторінки, скопіювати посилання на сторінку.
  3. Ознайомлення з Wikimedia Commons:
    - перейти на головну сторінку Wikimedia Commons (див. інтерактивну графіку);
    - ознайомитися з розділами головної сторінки;
    - переглянути категорії - іmages та videos;
    - обрати одне зображення та одне відео (згідно з майбутньою професією або з особистими інтересами);
    - скопіювати посилання на сторінку зображення та відео.
  4. Розглянути інші сервіси Wikimedia (див. інтерактивну графіку) та обрати один корисний для Вашої майбутньої спеціальності. Свій вибір обґрунтувати.
  5. Протокол виконання завдання відобразити в документі Протокол.docx.
  6. Розмістити файл Протокол.docx на особистому Google диску та отримати посилання для перегляду цього файлу. Це посилання надіслати в якості відповіді на завдання.


Методичні рекомендації
Додаткові файли

  • Протокол.docx Протокол.docx
    29 October 2024, 1:51 AM
Previous activity
Завдання 1
Next activity
Завдання 3
Data retention summary
Get the mobile app