Завдання для студентів заочного відділення, які не відвідували практичні заняття

1.                Сутність категорії «якість». Загальнотеоретичні засади визначення якості.

2.                Основні положення концепції якості. Соціальні послуги як об’єкт управління.

3.                Стандарти як нормативна база менеджменту якості.

4.                Проблема використання стандартів при оцінці якості послуг соціальних закладів.

5.                Основні напрямки впровадження європейської системи забезпечення якості соціальних послуг в Україні.

6.                Фактори, що впливають на якість соціальних послуг.

7.                Сутність управління якістю соціальних послуг.

8.                Методи забезпечення та поліпшення якості соціальних послуг.

9.                13. Сутність моніторингу як складової системи управління якістю в соціальних закладах.

10.           Головні положення Державного стандарту  соціального супроводу сімей ̆ (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах.