Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

            • archive

            • КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗ...

            • Професійно орієнтований практикум іноземною мовою

            • Підготовка кваліфікаційної роботи магістра

            • Адаптивне фізичне виховання та параолімпійський спорт

            • Курсова робота з дисципліни "Теорія і методика фіз...

            • Євроінтеграція України: соціокультурний аспект збе...

            • Професійна майстерність вчителя фізичної культур...

            • ПСИХОФІЗИЧНІ І ОЗДОРОВЧІ СИСТЕМИ "СПАС"

            • Теорія і методика фізичного виховання та спорту_1...

            • «Wellness-філософія і технології оздоровлення різн...

            • 014 Фізкультурно-спортивні споруди та обладнання

            • Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...

              • ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУ...

              • Модуль 1 "Теоретико-методологічні засади психолого...

              • Модуль 2 "Інноваційні психолого-педагогічні технол...

              • Підсумковий контроль

              • Завдання для самостійної роботи

                • ЗавданняЗавдання 1

                • ЗавданняЗавдання 2

                • ЗавданняЗавдання 3

                • ЗавданняЗавдання 4

                • ЗавданняЗавдання 5

                • ЗавданняЗавдання 6

                • ЗавданняЗавдання 7

                • ЗавданняЗавдання 8

                • ЗавданняЗавдання 9

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Психолого-педагогічні технології у фізичній культу ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту
  6. Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...
  7. Завдання для самостійної роботи
  8. Завдання 3

Завдання 3

Умови завершення

Розробка плану уроку з урахуванням особливостей покоління Z (або Альфа)

1. Теоретична підготовка

  • Ознайомтеся з основними характеристиками поколінь Z та Альфа (особливості мислення, ставлення до навчання, використання технологій, вплив соціальних медіа тощо).
  • Визначте, які методи навчання і підходи є найефективнішими для цих поколінь, виходячи з їхніх потреб.

2. Розробка плану уроку

  • Тема уроку: Оберіть конкретну тему з фізичного виховання (наприклад, загальна фізична підготовка, елементи легкої атлетики чи ігрові види спорту).
  • Мета уроку: Визначте навчальні цілі, адаптовані під особливості сучасних дітей (наприклад, підвищення інтересу до фізичної активності, розвиток командних навичок).

3. Вибір методів та інструментів

  • Виберіть методи і засоби, які будуть найбільш ефективними для покоління Z або Альфа (наприклад, інтерактивні ігри, використання гаджетів для моніторингу активності, елементи гейміфікації).

Додайте елементи соціальної взаємодії та співпраці, що відповідає їхній потребі в комунікації.

Попередня секція
Завдання 2
Наступна секція
Завдання 4
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток