Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

            • archive

            • КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗ...

            • Професійно орієнтований практикум іноземною мовою

            • Підготовка кваліфікаційної роботи магістра

            • Адаптивне фізичне виховання та параолімпійський спорт

            • Курсова робота з дисципліни "Теорія і методика фіз...

            • Євроінтеграція України: соціокультурний аспект збе...

            • Професійна майстерність вчителя фізичної культур...

            • ПСИХОФІЗИЧНІ І ОЗДОРОВЧІ СИСТЕМИ "СПАС"

            • Теорія і методика фізичного виховання та спорту_1...

            • «Wellness-філософія і технології оздоровлення різн...

            • 014 Фізкультурно-спортивні споруди та обладнання

            • Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...

              • ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУ...

              • Модуль 1 "Теоретико-методологічні засади психолого...

              • Модуль 2 "Інноваційні психолого-педагогічні технол...

              • Підсумковий контроль

              • Завдання для самостійної роботи

                • AssignmentЗавдання 1

                • AssignmentЗавдання 2

                • AssignmentЗавдання 3

                • AssignmentЗавдання 4

                • AssignmentЗавдання 5

                • AssignmentЗавдання 6

                • AssignmentЗавдання 7

                • AssignmentЗавдання 8

                • AssignmentЗавдання 9

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Психолого-педагогічні технології у фізичній культу ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту
  6. Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...
  7. Завдання для самостійної роботи
  8. Завдання 3

Завдання 3

Completion requirements

Розробка плану уроку з урахуванням особливостей покоління Z (або Альфа)

1. Теоретична підготовка

  • Ознайомтеся з основними характеристиками поколінь Z та Альфа (особливості мислення, ставлення до навчання, використання технологій, вплив соціальних медіа тощо).
  • Визначте, які методи навчання і підходи є найефективнішими для цих поколінь, виходячи з їхніх потреб.

2. Розробка плану уроку

  • Тема уроку: Оберіть конкретну тему з фізичного виховання (наприклад, загальна фізична підготовка, елементи легкої атлетики чи ігрові види спорту).
  • Мета уроку: Визначте навчальні цілі, адаптовані під особливості сучасних дітей (наприклад, підвищення інтересу до фізичної активності, розвиток командних навичок).

3. Вибір методів та інструментів

  • Виберіть методи і засоби, які будуть найбільш ефективними для покоління Z або Альфа (наприклад, інтерактивні ігри, використання гаджетів для моніторингу активності, елементи гейміфікації).

Додайте елементи соціальної взаємодії та співпраці, що відповідає їхній потребі в комунікації.

Previous activity
Завдання 2
Next activity
Завдання 4
Data retention summary
Get the mobile app