Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • STEM-освіта та штучний інтелект

              • Модуль 1. Вступ до STEM та штучного інтелекту

              • Модуль 2. Цифрові інструменти та середовища для на...

              • Модуль 3. Методика інтеграції AI у STEM-навчання

              • Модуль 4. Етичні та соціальні аспекти використання ШІ

              • Модуль 5. Проєктний практикум «STEM + AI»

              • Модуль 6. Дидактичний дизайн та педагогічні страте...

                • URLЛекція 6

                • FileЛекція 6

                • URLЛекція 7

                • AssignmentЛабораторна робота 6

              • Залік

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

STEM-освіта та штучний інтелект

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. STEM-освіта та штучний інтелект
  7. Модуль 6. Дидактичний дизайн та педагогічні страте...
  8. Лабораторна робота 6

Лабораторна робота 6

Completion requirements
Opened: Saturday, 6 September 2025, 12:00 AM
Due: Saturday, 13 September 2025, 12:00 AM

Розробка уроку з використанням AI

  • Мета: навчитися інтегрувати AI-інструменти в навчальні заняття.

  • Завдання:

    1. Обрати STEM-дисципліну (математика, біологія, фізика, інформатика).

    2. Визначити освітню мету та результати навчання.

    3. Обрати інструмент AI (чат-бот, віртуальна лабораторія, система оцінювання).

    4. Створити конспект уроку з використанням AI.

    5. Провести мікровикладання (імітація фрагменту заняття).

  • Інструменти: ChatGPT, Kahoot+AI, віртуальні симулятори.

  • Результат: конспект уроку + мікровикладання.

Previous activity
Лекція 7
Next activity
Залік
Data retention summary
Get the mobile app