Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • STEM-освіта та штучний інтелект

              • Модуль 1. Вступ до STEM та штучного інтелекту

              • Модуль 2. Цифрові інструменти та середовища для на...

              • Модуль 3. Методика інтеграції AI у STEM-навчання

              • Модуль 4. Етичні та соціальні аспекти використання ШІ

              • Модуль 5. Проєктний практикум «STEM + AI»

              • Модуль 6. Дидактичний дизайн та педагогічні страте...

                • URL (веб-посилання)Лекція 6

                • ФайлЛекція 6

                • URL (веб-посилання)Лекція 7

                • ЗавданняЛабораторна робота 6

              • Залік

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

STEM-освіта та штучний інтелект

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. STEM-освіта та штучний інтелект
  7. Модуль 6. Дидактичний дизайн та педагогічні страте...
  8. Лабораторна робота 6

Лабораторна робота 6

Умови завершення
Початок приймання: суботу 6 вересня 2025 00:00 AM
Термін спливає: суботу 13 вересня 2025 00:00 AM

Розробка уроку з використанням AI

  • Мета: навчитися інтегрувати AI-інструменти в навчальні заняття.

  • Завдання:

    1. Обрати STEM-дисципліну (математика, біологія, фізика, інформатика).

    2. Визначити освітню мету та результати навчання.

    3. Обрати інструмент AI (чат-бот, віртуальна лабораторія, система оцінювання).

    4. Створити конспект уроку з використанням AI.

    5. Провести мікровикладання (імітація фрагменту заняття).

  • Інструменти: ChatGPT, Kahoot+AI, віртуальні симулятори.

  • Результат: конспект уроку + мікровикладання.

Попередня секція
Лекція 7
Наступна секція
Залік
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток