Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Бестселер як феномен масової культури (Ніколаєнко ...

            • Використання онлайн-інструментів у процесі формува...

            • Візіонерська топіка в українській літературі

            • Вступ до літературознавства

            • Вступ до літературознавства (Ніколаєнко Валентина ...

            • Дитяча література

            • Європейські стратегії формування толерантного сусп...

              • General

              • Змістовий модуль 1. ЄВРОПЕЙСЬКІ МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖ...

                • AssignmentСамостійна робота Європейські механізми впроваджен...

              • Змістовий модуль 2. СУСПІЛЬНІ ІНСТИТУТИ ФОРМУВАННЯ...

              • Змістовий модуль 3. ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ РІЗНОМАНІ...

              • Змістовий модуль 4. ЄВРОПЕЙСЬКІ МИСТЕЦЬКІ ПРАКТИКИ...

              • Змістовий модуль 5. МИСТЕЦЬКИЙ АНТИТОТАЛІТАРНИЙ ДИ...

              • Змістовий модуль 6. МИСТЕЦЬКІ ПРОЕКЦІЇ МІЖКУЛЬТУРН...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Англійська мова (Прикладна лінгвістика) 2 курс 1 с...

          • Атестаційний екзамен

          • Спічрайтинг: техніки публічних виступів

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Європейські стратегії формування толерантного сусп ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Європейські стратегії формування толерантного сусп...
  7. Змістовий модуль 1. ЄВРОПЕЙСЬКІ МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖ...
  8. Самостійна робота Європейські механізми впроваджен...

Самостійна робота Європейські механізми впровадження культури толерантності та примирення: правові механізми та ініціативи громадянського суспільства

Completion requirements

Аналітичний кейс: 1) Здійснити аналіз Цілей сталого розвитку, ООН (Sustainable Development Goals) у розрізі розбудови толерантного суспільства в Україні; дібрати фактологічний матеріал.

2) Здійснити порівняльний аналіз Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (Рада Європи) та Конституції України щодо гарантування прав людини й основних свобод. Пояснити, як міжнародне й вітчизняне право у сфері прав людини сприяють утвердженню культури толерантності.

Творче завдання: підготувати тези доповіді для конференції молодих учених на тему праволюдяності та культури толерантності, спираючись на європейський досвід та міжнародні правові практики.

Previous activity
Інформаційні та медіаресурси
Next activity
Самостійна робота
Data retention summary
Get the mobile app