Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ЕМІГРА...

              • Змістовний модуль 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДОБИ ВІ...

              • Змістовний модуль 3. РУХ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА

              • Змістовний модуль 4. ПРОЗОВІ ЕКСПЕРИМЕНТИ В УКРАЇН...

              • Самостійна робота

              • Підсумковий контроль

                • ЗавданняПідсумковий контроль. Теоретичне завдання.

                • ФайлПитання до іспиту. Теоретичне завдання.

                • ЗавданняПідсумковий контроль. Практичне завдання.

                • ТестПідсумковий контроль. Тест.

                • ЗавданняПроєкт.

                • URL (веб-посилання)Теми для проєкту-дослідження

              • Матеріали для АЕ

              • Неформальна/Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...
  7. Підсумковий контроль
  8. Підсумковий контроль. Практичне завдання.

Підсумковий контроль. Практичне завдання.

Умови завершення

Зразки практичних завдань надаються у процесі екзаменаційного випробування: 

Завдання:

Проаналізуйте запропонований художній фрагмент або твір (на вибір із двох варіантів), розкривши:

  1. Тематику й проблематику тексту

  2. Жанрово-стильові особливості

  3. Особливості нарації й образної системи

  4. Ключові художні прийоми та їх функції

  5. Авторську концепцію людини / доби / морального вибору

  6. Зв’язок з творчістю автора та літературним контекстом 60–80-х років

  7. Ваш аргументований висновок

Обсяг відповіді: 1–1,5 сторінки, з обов’язковими цитатами з тексту.


ВАРІАНТ 1

Проаналізуйте уривок із повісті О. Довженка «Зачарована Десна».

«І хоч би не вертатися звідти, де так легко дихається й чутно пахощі материнської землі…
Десна шумить, Десна несе на собі всю красу світу…
Здається мені, що нема в світі нічого кращого, як ота тиха вода в дитинстві…»

Питання для орієнтації:

  • Якими засобами у фрагменті автор моделює світ дитинства?

  • Які риси характерні для стилю Довженка?

  • У чому полягає психологізм і ностальгічна тональність?

  • Як образ Десни виконує символічну функцію?

  • Чому ця естетика важлива для всієї української літератури 60–80-х?


ВАРІАНТ 2

Проаналізуйте вірш В. Симоненка «Ти знаєш, що ти — людина».

«Ти знаєш, що ти — людина?
Ти знаєш про це чи ні?
Усмішка твоя — єдина,
Мука твоя — єдина,
Очі твої — одні.»

Питання для орієнтації:

  • Яка ключова ідея вірша?

  • Як вибудовується інтонація та емоційна палітра тексту тексту?

  • У чому проявляється афористичність і моральний пафос?

  • Які художні прийоми використовує автор?

  • Як філософія Симоненка вплинула на шістдесятництво?

Попередня секція
Питання до іспиту. Теоретичне завдання.
Наступна секція
Підсумковий контроль. Тест.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток