Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

            • archive

            • Практикум перекладу

            • Сучасний урбанімікон України та Польщі.

            • Візуальні комунікації у семіотичному просторі куль...

            • Риторика та культура публічної комунікації

            • Переклад в різних сферах міжкультурної комунікаці

            • Польський текст крізь оптику культурології

            • Друга мова (англійська)

            • Українсько-польські мовні контакти

            • Курсова робота з польської мови

            • Фантастика та фентезі в сучасному літературному пр...

              • Загальне

              • Змістовний модуль 1.

              • Змістовний модуль 2.

              • Індивідуальна / Самостійна робота

                • ЗавданняМонографія M_M_Les_Paradoks_i_precyzja

                • ЗавданняKrzysztof M. Maj ALLOTOPIE Topografia światów ...

                • ЗавданняМонографія Смирнів В. Українська фантастика: істор...

              • Підсумковий контроль

              • Формальна / Неформальна / Інформальна освіта

            • Медіакомунікації у соціокультурному просторі

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Фантастика та фентезі в сучасному літературному пр ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра слов’янської філології
  6. Фантастика та фентезі в сучасному літературному пр...
  7. Індивідуальна / Самостійна робота
  8. Монографія M_M_Les_Paradoks_i_precyzja

Монографія M_M_Les_Paradoks_i_precyzja

Умови завершення

🧩 Rozdział I: Światostwórstwo fantastyczne

  1. Jakie miejsce w teorii fantastyki zajmuje pojęcie „światów możliwych”?

  2. Czym różni się świat literacki od świata logicznego w kontekście fantastyki?

  3. Na czym polega „egzomimetyczność” w koncepcji światów fantastycznych?

  4. Jakie znaczenie ma idea allotopii w badaniach Krzysztofa M. Maja?

  5. W jaki sposób polska tradycja literacka ograniczała rozwój refleksji nad światotwórstwem?

  6. Dlaczego Leś określa światotwórstwo jako formę „konfrontacyjnego dyskursu”?

  7. Jakie są relacje między światem narratora, postaci i czytelnika w strukturze świata możliwego?


🌊 Rozdział II: Teoria pełnego zanurzenia (immersji)

  1. Jak autor definiuje pojęcie „pełnego zanurzenia” (immersji) w kontekście literatury?

  2. W jaki sposób techniki narracyjne gier komputerowych wpływają na poetykę współczesnej fantastyki?

  3. Co oznacza „redukcja interfejsu” w kontekście narracyjnego doświadczenia świata fikcyjnego?

  4. Dlaczego „monoperspektywizm” nie może być uznany za allotopijny?

  5. Jakie relacje występują między immersją a transmedialnością w analizie Maja i Lesia?

  6. W jaki sposób „narracja drugoosobowa” funkcjonuje jako forma przypisania roli odbiorcy?

  7. Jakie elementy różnicują perspektywę obserwatora i uczestnika w konstrukcji świata fikcyjnego?


✒️ Rozdział III: Poezja fantastycznonaukowa

  1. Jakie czynniki warunkują istnienie poezji fantastycznonaukowej jako zjawiska literackiego?

  2. Czym różni się poezja SF od poezji tradycyjnej pod względem ontologicznym i tematycznym?

  3. Jaką funkcję pełni metaforyzacja w poezji fantastycznej według Lesia?

  4. W jaki sposób „czas liryczny” wpływa na poetykę science fiction?

  5. Jakie znaczenie ma „liryczna składnia” (parataksa) w konstrukcji tekstu SF?

  6. Jakie przykłady poezji fantastycznej przywołuje autor (Morgan, Boston, Haldeman)?

  7. Dlaczego poezja SF bywa marginalizowana w kontekście epickiego centrum gatunku?

  8. Jakie miejsce zajmuje Science Fiction Poetry Association w kształtowaniu tej tradycji?

  9. W jaki sposób poezja SF łączy refleksję naukową z doświadczeniem osobistym?

  10. Jakie problemy pojawiają się w recepcji poezji SF w kontekście przekładu i kultury narodowej?


💻 Rozdział IV: Cyberprzestrzeń i zmysły

  1. Jak William Gibson definiuje opozycję między rzeczywistością materialną a cyberprzestrzenią?

  2. Na czym polega dualizm „hardware – software” w kontekście narracji fantastycznej?

  3. W jaki sposób koncepcja interfejsu redefiniuje relację między ciałem a umysłem?

  4. Jakie znaczenie ma termin „cyberprzestrzeń” w aspekcie etymologicznym i filozoficznym?

  5. Jak cyberpunk przedstawia doświadczenie „technologicznego szaleństwa”?

  6. W jaki sposób Leś interpretuje relacje między symulacją, realnością i utratą autentyczności w cyberpunku?

  • M_M_Les_Paradoks_i_precyzja.pdf M_M_Les_Paradoks_i_precyzja.pdf
    29 листопада 2025, 10:08 AM
Попередня секція
Інформаційні ресурси
Наступна секція
Krzysztof M. Maj ALLOTOPIE Topografia światów fikcjonalnych
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток