Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

            • archive

            • Глобальний Шекспір: тексти, контексти і виклики су...

            • Літературний туризм: світовий досвід та українські...

            • Шекспір в мистецьких інтерпретаціях: від глобуса д...

            • Перша іноземна мова (німецька) 4 курс 2 семестр

            • Основна іноземна мова (німецька). Аспект: «Лінгві...

            • Академічне письмо (німецька мова)

            • Актуальні проблеми перекладознавства 4 курс

            • Актуальні проблеми перекладознавства 4 курс

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Прохоров Во...

            • Актуальні проблеми сучасної філології 1 курс магіс...

            • Актуальні проблеми сучасної філології_Соколова_О.В.

            • Література країни, мова якої вивчається (англійськ...

              • Загальне

              • Module 1

              • Module 2

              • Модуль 3

              • Модуль 4

                • ФайлLecture 7. Science and Scientists in Victorian and...

                • ЗавданняSeminar 7. Eye of an Ichthyosaur: Tracey Chevalier...

                • ФайлLecture 8. Darwinian Trauma and its traces in Neo-...

                • ЗавданняSeminar 8. Darwinian Trauma in Graham Swift's "Eve...

                • ЗавданняCase Study 1. Antonia Byatt's "Possession"

                • ЗавданняCase Study 2. John Harwood's "The Ghost Writer"

                • ЗавданняModule Test 4

              • Written Tasks and Group Projects

              • Questions for Credit

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Література країни, мова якої вивчається (англійськ ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра німецької філології, перекладу та світової...
  6. Література країни, мова якої вивчається (англійськ...
  7. Модуль 4
  8. Seminar 8. Darwinian Trauma in Graham Swift's "Eve...

Seminar 8. Darwinian Trauma in Graham Swift's "Ever After"

Умови завершення
Початок приймання: неділю 5 вересня 2021 21:24 PM
Термін спливає: пʼятницю 12 листопада 2021 21:24 PM

1. Darwinism and Victorian society:

- What was the Victorian society’s reaction to Darwin’s theory?
- What were the possible ways of coping with Darwinian trauma?
- Why does John Fowles compare Darwin’s theory to a bomb?
- What influence does Darwinian trauma have upon the modern society?

2. "Ever After": Structure
- How many plotlines are there in the story?
- What periods of time do they cover and why so?
- By what means do the plotlines interact?
- How would you define the genre of the novel?

3. The title as a symbol: 

- What message might the title of Swift’s novel deliver?
- What are the basic laws and regulations of a fairy-tale world?
- What parts of the story seem to follow a fairy-tale pattern?

4. Family Chronicle: 
- How many generations of Unwin’s family are represented in the novel? What seems to be the most remarkable thing they share? Might this feature be inherited?
- Who of the characters is obsessed with genealogy and why?
- What role do father figures (or their absence) play in the story?

5. Blissful Ignorance: 
- What’s the meaning of an idiom “fool’s paradise”?
- Do you agree with the proverb “ask no questions, hear no lies”?
- What is the modern attitude towards knowledge?
- Can fiction provide any soothing alternative to the grim reality?


Попередня секція
Lecture 8. Darwinian Trauma and its traces in Neo-Victorian Fiction
Наступна секція
Case Study 1. Antonia Byatt's "Possession"
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток