Практична робота №1

Тема: Основні поняття електронної комерції.

Мета роботи: засвоїти та закріпити основні поняття електронної комерції, отримати уявлення про організацію електронних магазинів та про наявні українські електронні магазини в секторі В2С та В2В.

Практичні завдання

1. Дослідити діяльність українських та зарубіжних Інтернет-магазинів.

Послідовно зайдіть на будь-які чотири (за вибором студента) сайти українських і зарубіжних Internet-магазинів і надайте письмово відповіді на такі питання:

– які групи товарів (послуг) можна придбати (отримати) у цих крамницях?

– які механізми використовуються для надання цінової інформації на запропоновані товари (послуги)?

– як (візуально, з допомогою текстового опису тощо) потенційні покупці можуть ознайомитися з представленими товарами (послугами)?

– які механізми замовлення товару за допомогою Internet працюють у Internet-крамницях, що розглядаються?

– чи існує в Internet-крамницях, що розглядаються, система знижок на товари? Які в них знижки порівняно з традиційними крамницями?

– які системи доставки товарів пропонуються покупцям – традиційна пошта, кур’єрська доставка тощо?

– які регіони охоплює система доставки товарів у Internet-крамницях, що розглядаються?

– чи зручний для користувача інтерфейс мають ці сайти? Зробіть їх порівняльний аналіз.

– чи є он-лайновий бізнес відображенням оф-лайнового бізнесу? Аргументуйте свою думку.

2. Дослідити діяльність он-лайнових аукціонів.

Послідовно зайдіть на сайти он-лайнових аукціонів http://megalot.com, https://bitok.ua,  www.ebay.com , дайте письмово відповіді на наступні питання:

– чи діє на цих аукціонах система рейтингових оцінок покупців і продавців?

– які механізми використовуються для надання інформації про лоти?

– якими шляхами (візуально, з допомогою текстового опису тощо)

 

Теми рефератів

1. Застосування технологій електронної комерції в державі.

2. Електронна комерція стан та перспективи розвитку.

3. Тенденції застосування інформаційних технологій в електронній комерції.

4. Основні положення електронної комерції.

5. Практичне застосування інформаційних технологій в електронному бізнесі.

6.Електронна комерція: принципи, розрахунки, електронна готівка

7.Загальнотеоретичні положення електронної комерції

 

Контрольні питання

1.  Дайте визначення поняття «електронна комерція».

2.  Назвіть різницю між «електронною комерцією» та «електронним бізнесом».

3.  Назвіть суб’єктів електронної комерції.

4.  Що означають абревіатури B2C, B2B, G2C?

5.  Назвіть сфери, у яких на сьогодні використовується електронна комерція.

6.  На яких рівнях може здійснюватися електронна комерція?

7.  Охарактеризуйте сучасний стан ринку електронної комерції у світі та в Україні.