Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

              • Загальне

              • ФОРУМ

              • Змістовний модуль 1. МОВА, КУЛЬТУРА І СУСПІЛЬСТВО....

                • URL (веб-посилання)Glossary CLIL

                • ТекаПрактичне заняття 1. CLIL Methodology

                • ТекаПрактичне заняття 2. Білінгвізм. Шизоглосія.

                • ТекаПрактичне заняття 2. Соціолінгвістика і мовна полі...

                • ЗавданняПрактичне заняття 1. Тема 0. Методологічні засади ...

                • ЗавданняПрактичне заняття 2. Тема 2. Соціолінгвістика і мо...

                • ЗавданняПрактичне заняття 3. Тема 3. Прагматика і комуніка...

                • ЗавданняПрактичне заняття 4. Тема 4. Мова і гендер.

                • ТестМодуль 1. Тест.

              • Змістовний модуль 2. ЛІТЕРАТУРА В ІНТЕРДИСЦИПЛІНАР...

              • Модуль 3. ЦИФРОВА ГУМАНІТАРИСТИКА І АКАДЕМІЧНА АНГ...

              • Самостійна робота

              • Підсумковий контроль

              • Неформальна / Інформальна освіта

              • Індивідуальна робота

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою
  7. Змістовний модуль 1. МОВА, КУЛЬТУРА І СУСПІЛЬСТВО....
  8. Практичне заняття 1. Тема 0. Методологічні засади ...

Практичне заняття 1. Тема 0. Методологічні засади курсу: CLIL як стратегія інтегрованого навчання мови і змісту / Тема 1. Мова як інструмент пізнання світу.

Умови завершення

Тема 0. Методологічні засади курсу: CLIL як стратегія інтегрованого навчання мови і змісту.

CLIL (Content and Language Integrated Learning) як сучасна європейська методологія викладання іноземної мови через фаховий зміст. Поєднання цілей лінгвістичної та предметної освіти. Основні принципи CLIL: комунікативність, когнітивність, культурність, контекстуальність. Використання методу «чотирьох С»: Content, Communication, Cognition, Culture. Інтеграція мовних навичок у процесі опрацювання фахових тем (мовознавство, літературознавство, культурологія). Активні методи CLIL-навчання: проблемно-орієнтовані завдання, проєкти, дебати, цифрові вправи. CLIL як модель формування академічної багатомовності та міжкультурної компетентності філолога.

Тема 1. Мова як інструмент пізнання світу.

Мова як когнітивна модель і спосіб осмислення реальності.

Слово як осередок культури, етики та світогляду.

Когнітивна лінгвістика: метафора, фрейм, сценарій, концепт.

Поняття мовної картини світу.

Інтеркультурні відмінності у вербалізації емоцій і понять.

Роль мови у формуванні національної та професійної ідентичності.

Завдання: 

1. Прочитайте прочитайте і перекладіть текст.

2. Оформіть звіт за зразком (див. файл).

How to bring CLIL into your classroom

  • Clil method.docx Clil method.docx
    9 квітня 2020, 13:19 PM
Попередня секція
Практичне заняття 2. Соціолінгвістика і мовна політика
Наступна секція
Практичне заняття 2. Тема 2. Соціолінгвістика і мовна політика.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток