Практичне заняття 1. Тема 0. Методологічні засади курсу: CLIL як стратегія інтегрованого навчання мови і змісту / Тема 1. Мова як інструмент пізнання світу.
|
Тема 0. Методологічні засади курсу: CLIL як стратегія інтегрованого навчання мови і змісту. CLIL (Content and Language Integrated Learning) як сучасна європейська методологія викладання іноземної мови через фаховий зміст. Поєднання цілей лінгвістичної та предметної освіти. Основні принципи CLIL: комунікативність, когнітивність, культурність, контекстуальність. Використання методу «чотирьох С»: Content, Communication, Cognition, Culture. Інтеграція мовних навичок у процесі опрацювання фахових тем (мовознавство, літературознавство, культурологія). Активні методи CLIL-навчання: проблемно-орієнтовані завдання, проєкти, дебати, цифрові вправи. CLIL як модель формування академічної багатомовності та міжкультурної компетентності філолога. Тема 1. Мова як інструмент пізнання світу. Мова як когнітивна модель і спосіб осмислення реальності. Слово як осередок культури, етики та світогляду. Когнітивна лінгвістика: метафора, фрейм, сценарій, концепт. Поняття мовної картини світу. Інтеркультурні відмінності у вербалізації емоцій і понять. Роль мови у формуванні національної та професійної ідентичності. |
Завдання:
1. Прочитайте прочитайте і перекладіть текст.
2. Оформіть звіт за зразком (див. файл).
- 9 квітня 2020, 13:19 PM