Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

            • archive

            • Патопсихологічна діагностика

            • Психологія розвитку в нормі і патології

            • 7

            • 053 Психологія, ОП Магістр

            • Академічне письмо

            • АКРЕДИТАЦІЯ ОПП "Психологія" 8.053

            • Актуальні проблеми психології

            • Атестаційний екзамен (бакалавр)

            • Атестаційний екзамен (магістр)

            • Вибіркові дисципліни 053 Психологія, ОР Магістр

            • Виробнича практика

            • Технології арт-терапії в роботі психолога

              • Загальне

              • Розділ 1. Теоретико-методологічні основи арт-терапії

              • Розділ 2. Практичні аспекти арт-терапії

              • Сесія-2025

                • ЗавданняАрт-знайомство

                • ТестТест 1. Теоретичні основи арт-терапії

                • ЗавданняМетодика "Людина під дощем"

                • ЗавданняКолаж "Моє Я"

                • ТестТест 2. Самоперевірка знань.

                • ЗавданняАрт-терапія як ефективний метод роботи з дітьми: тези

                • ЗавданняКазкотерапія: практикум

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Технології арт-терапії в роботі психолога

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра психології
  6. Технології арт-терапії в роботі психолога
  7. Сесія-2025
  8. Колаж "Моє Я"

Колаж "Моє Я"

Умови завершення

Мета - візуалізувати власне Я у техніці колаж, матеріали обрати за бажанням (фото, малюнки, вирізки з журналів тощо).

Арт-техніки терапії: колаж

Передусім, важливо зазначити, що “колаж” досить простий у виконанні, – адже вирізати і наклеїти зображення може кожний – тим самим кожен має можливість досягти успішного кінцевого результату, що сприяє формуванню позитивної установки на подальшу творчу діяльність, підвищує самооцінку, знижує напругу. Це особливо важливо на початкових етапах роботи, коли досить сильним серед учасників може бути стереотип, скажімо, про “невміння малювати”.

Арт-техніка “колаж”, на відміну від образотворчих форм арт-терапії, дає час на міркування, можливість змінити композицію, переставити компоненти місцями, спробувавши стільки варіантів, скільки необхідно. Готові зображення дозволяють структурувати експресивний процес, стимулюючи символоутворення й усвідомлення. Конкретність матеріалу дозволяє перебороти страх перед невизначеністю вільної творчої активності, сумніви у власних художніх здібностях. Крім того, ця техніка “ощадлива” за часом, не вимагає великих витрат на матеріали, дуже наочна і несе як терапевтичний ефект, так і надає можливості для діагностики. Символічним є й сам процес виконання колажних композицій, який передбачає утворення порядку з хаосу, народження нових образів зі старих, з’єднання розрізнених елементів тощо

Попередня секція
Методика "Людина під дощем"
Наступна секція
Тест 2. Самоперевірка знань.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток