Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...

              • Загальне

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ЕМІГРА...

                • ТекаЛекція 1. Українська література 2 половини ХХ ст.:...

                • ТекаЛекція 2. Українська література в еміграції: Мисте...

                • ТекаЛекція 3. Феномен Нью-Йоркської групи: персоналії,...

                • ЗавданняПрактичне заняття 1. Романи «Жовтий князь» В. Барк...

                • ТекаПрактичне заняття 1. Тема 2. Романи "Жовтий князь"...

                • ЗавданняПрактичне заняття 2. Романи «Тигролови» і «Сад Гет...

                • ТекаПрактичне заняття 2. Тема 4. Романи "Тигролови" і ...

                • ЗавданняПрактичне заняття 3-4. Творчість поетів Нью-Йорксь...

                • ТекаПрактичне заняття 3-4. Тема 6. Творчість поетів Нь...

                • ТестМодуль 1. Тест.

              • Змістовний модуль 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДОБИ ВІ...

              • Змістовний модуль 3. РУХ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА

              • Змістовний модуль 4. ПРОЗОВІ ЕКСПЕРИМЕНТИ В УКРАЇН...

              • Самостійна робота

              • Підсумковий контроль

              • Матеріали для АЕ

              • Неформальна/Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...
  7. Змістовий модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ЕМІГРА...
  8. Практичне заняття 1. Романи «Жовтий князь» В. Барк...

Практичне заняття 1. Романи «Жовтий князь» В. Барки і «Марія» У. Самчука.

Умови завершення

Образна система,  поетика. Символіка. Сковородинівські мотиви. Релігійний контекст.  Біблійні алюзії. Емоційний авторський комплекс: спільне і відмінне.  «Автобіографія» В.Барки.

Практичне заняття № 1-2

Тема. Роман „Жовтий князь” Василя Барки і роман «Марія» Уласа Самчука

План.

1.              Ідейно-естетичне навантаження назв. Проблематика.

2.              Сюжетно-композиційна єдність творів.

3.           Образи. Символи та алегорії.

4.           Жанрова специфіка роману «Жовтий князь». Стильова манера В.Барки в контексті роману (позиція наратора, монтажність…)сковородинівські традиції.

5.           Жанрово-стильові особливості роману «Марія».

 

Питання для самоконтролю:

Християнська парадигма твору як світоглядний код автора.

Яким чином реалізується концепція віталізму в романі «Марія» Уласа Самчука?

Чи простежуються сковородинівські традиції в романі В.Барки «Жовтий князь»?

 

Завдання: (виконати у формі писемного звіту)

Зіставте наративні особливості творів і зробіть висновки про співвідношення традицій і новаторства у творчості В.Барки і У.Самчука на прикладі романів.

Попередня секція
Лекція 3. Феномен Нью-Йоркської групи: персоналії, еволюція об'єднання, стильові різновиди.
Наступна секція
Практичне заняття 1. Тема 2. Романи "Жовтий князь" В. Барки і "Марія" У. Самчука.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток