Завдання для практичної роботи до теми 6

Тема 6.

 

Питання для обговорення:

1. З якими ризиками може зіштовхнутися компанія, якщо для досягнення цілі максимізації поточного прибутку вона застосовує підвищення цін на власну продукцію?

2. Поясність взаємозв’язок цінової еластичності попиту на товари компанії з можливістю для компанії збільшувати обсяги прибутку шляхом зменшення цін на власну продукцію.

3. Наскільки еластичним є попит домогосподарств на електроенергію? Відповідь обґрунтуйте.

4. На які товари цінова еластичність попиту буде більшою: на послуги маршрутних таксі або на газети на спортивну тематику? Відповідь обґрунтуйте.

 

Ситуаційні та практичні завдання

Завдання 1.

Виконайте групування питань, які вирішуються спеціалістами маркетингової служби, у відповідності з наступними програмами маркетингу: а) аналіз ринку; б) товарна політика; в) цінова стратегія.

1. Яка вірогідна реакція споживачів на підвищення (зниження) ціни продажу?

2. Які враження визивають товари організації у споживачів і які в них вимоги?

3. Чи визначені в кожному цільовому сегменті групи постійних клієнтів, які здатні забезпечити надходження стабільного доходу?

4. Чи зможе організація здійснювати продажі за конкурентоспроможною ціною?

5. Яка специфіка цін у головного конкурента?

6. Хто є основним конкурентом у кожному цільовому сегменті ринку?

7. Чи використовує організація політику стимулювання цін?

8. Чи доводиться до покупців інформація щодо надання розстрочки покупки та можливих видах кредитів для придбання дорогих покупок?

9. Де можуть бути розташовані вигідні для компанії ринки збуту?

10. Який діапазон сервісних послуг та якість обслуговування клієнтів і наскільки вони відрізняються від обслуговування у головного конкурента?

11. Якою є місткість організації в кожному цільовому сегменті збуту?

12. У чому полягають приховані резерви щодо підвищення надійності, дизайну й престижу упаковки?