Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

          • Кафедра хімії

            • archive

            • Тренінгові технології в навчанні курсу «Здоров’я, ...

            • Проєктні технології в навчанні курсу «Біологія»

            • Органічна хімія (Середня освіта)

            • Агрохімія

            • АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ХІМІЧНОЇ НАУКИ(Сучасні...

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз токсичних речовин в харчових продуктах

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Чинники успішного працевлаштування

              • Загальне

              • Розділ 1. Шляхи пошуку роботи

              • Розділ 2. Варіації самопрезентації та правове регу...

                • ФайлЛекція 4. Співбесіда.

                • ФайлЛекція 6. ПРАВОВІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦЕВЛАШТУВ...

                • ФайлЛекція 5. Ризики з боку роботодавців. Самопрезента...

                • ЗавданняЗавдання на лекції 4. Ситуативне завдання

                • ЗавданняЗавдання на лекції 5. Тест на критичне мислення (з...

                • ЗавданняЗавдання на лекції 6. Задача на вміння бачити перс...

                • ЗавданняЗавдання на лекції 7. Задача на роботу з конфліктами

                • ЗавданняЗавдання на лекції 8. Задача на емоційний інтелект

                • ЗавданняЗавдання 4

                • ЗавданняЗавдання 5

                • ТестАтестація 2 тести

              • Підсумковий контроль

              • Індивідуальне завдання

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Чинники успішного працевлаштування

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра хімії
  6. Чинники успішного працевлаштування
  7. Розділ 2. Варіації самопрезентації та правове регу...
  8. Завдання 5

Завдання 5

Умови завершення

Здавати роботу потрібно у форматі - pdf.

На першому рядку, ПІБ та НОМЕР ГРУПИ!!!

ЗАОЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ ВИКОНУЄ РОБОТУ ІНДИВІДУАЛЬНО, БЕЗ КОМАНДИ і просто завантажує.

ДЕННЕ ВІДДІЛЕННЯ ВИКОНУЄ РОБОТУ  КОМАНДНО (2-3 людини), і презентує її на останньому занятті курсу. Просто завантаження роботи буде оцінене з меншою кількістю балів.

Посилання на гугл-документ, де Ви зможете вписати свою команду:

https://docs.google.com/document/d/1xLXKVKaSD9cXJ1wwjIvCEUl30VkqxSn7/edit?usp=drive_link&ouid=117337083412009277493&rtpof=true&sd=true

На вибір, або варіант А, або варіант Б. 

Варіант А.

Виберіть одну з наведених платформ для моделювання кар'єрних ситуацій та розвитку професійних навичок, випробуйте її функціонал та підготуйте короткий звіт (300-500 слів). Зверніть увагу, що більшість програм доступні англійською мовою. У звіті опишіть:

  1. Обраний варіант платформи (назва, її призначення, основні функції).
  2. Ваші враження від використання платформи (зручність, ефективність для розвитку навичок).
  3. Які навички можна розвивати за допомогою цієї платформи?
  4. Чи рекомендували б ви цю платформу для інших студентів? Чому?

Ось декілька платформ, які ви можете обрати:

1. Virtual Reality (VR) Career Simulations

  • 1.1. InVirtus Technology: Використовує VR для моделювання робочих ситуацій, проведення співбесід та взаємодії в команді.
  • 1.2. SimulTrain: Програма для моделювання управлінських рішень і взаємодії в робочому середовищі.
  • 1.3. Mursion: Використовує VR і симуляції для тренування soft skills, таких як комунікація, переговори та управління конфліктами.

2. Онлайн-платформи для моделювання кар'єрних ситуацій

  • 2.1. Career Simulation Games (наприклад, Revmaster): Пропонує сценарії для симуляції реальних робочих ситуацій, таких як управління проєктами або прийняття рішень в умовах стресу.
  • 2.2. Job Simulation Software (Big Interview): Моделює співбесіди з реалістичними питаннями, а також тренує поведінку в стресових умовах.

3. Платформи для розвитку soft skills та прийняття рішень

  • 3.1. TalentQuest: Використовує симуляції для розвитку лідерських навичок і управління кар’єрою, зокрема прийняття рішень у робочих ситуаціях.
  • 3.2. Capsim: Орієнтована на бізнес-ситуації, симулює різні управлінські процеси, взаємодію в команді та керування проєктами.
  • 3.3. Emplay: Пропонує симуляційні сценарії для розвитку професійних навичок, прийняття рішень і критичного мислення.

4. Інтерактивні тренінги на основі штучного інтелекту

  • 4.1. KnackApp: Використовує ігрові симуляції для оцінки та розвитку кар’єрних навичок, таких як комунікація, управління часом та адаптивність.
  • 4.2. Pymetrics: Використовує ігрові симуляції для моделювання різних ситуацій, аналізу поведінкових характеристик та розвитку кар'єрних навичок.

5. Кар'єрні симуляції та тренажери на основі AI

  • 5.1. Harver: Використовує AI для моделювання робочих ситуацій, оцінки навичок та відповідності професії.
  • 5.2. Koru: Оцінює робочі навички через інтерактивні симуляції, фокусується на розвитку soft skills та аналізі прийнятих рішень.

 

Варіант Б. 

Завдання до заняття 5 є груповим завданням, за яке можна після його виконання та представлення отримати 6 балів. 

Виконується завдання групою студентів загальною кількістю 3-4 особи. Присвячено воно розгляду різноманітних видів тестування, яке використовується при оцінці кандидата на вакансію. Студенти отримують назву конкретного тесту і проводять його всебічне дослідження. Для отримання максимальної оцінки студенти повинні продемонструвати командну роботу, розкрити суть тесту, навести його приклади (можна з використанням ілюстративних матеріалів), надати рекомендації, які дозволяють краще пройти таке тестування.

Запропоновані теми для вибору:

1. Проба Бурдона.

2. Тест Маєрс-Бріггс (МВТІ).

3. Неіснуюча тварина.

4. Метод портфельного вибору Сонді.

5. Метод кольорових виборів Люшера.

6. Тест Равена.

7. Свій варіант

Посилання на гугл-документ, де Ви зможете вписати свою команду:

https://docs.google.com/document/d/1xLXKVKaSD9cXJ1wwjIvCEUl30VkqxSn7/edit?usp=drive_link&ouid=117337083412009277493&rtpof=true&sd=true

Попередня секція
Завдання 4
Наступна секція
Атестація 2 тести
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток