Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

            • archive

            • Давня та нова історія України (Історія та археолог...

            • Історія Революції Гідності листопад 2013 – лютий 2...

            • Методика роботи з історичними джерелам на уроках і...

            • Особливості роботи вчителя історії в умовах НУШ

            • Інтерактивні технології викладання історії у 10–11...

            • Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...

            • Актуальні проблеми історії Голокосту

            • Алгоритми та евристики як засіб пізнання історії у...

            • Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...

            • Атестаційний екзамен (додаткова спеціальність сере...

            • Атестаційний екзамен (предметна спеціальність сере...

            • Збройна агресія Росії проти України (2014-2024) в ...

              • General

              • Topic 1

              • Topic 2

              • Topic 3

              • Topic 4

              • Topic 5

              • Topic 6

              • Topic 7

              • Topic 8

              • Topic 9

              • Topic 10

                • File Новітня історія України в сучасних російських під...

                • FileРосійські імперські міфи щодо історії України

                • QuizТести №2

                • AssignmentАналітичні завдання до Поточного контролю 2

              • Topic 11

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація

          • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Збройна агресія Росії проти України (2014-2024) в ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра давньої і нової історії України та методик...
  6. Збройна агресія Росії проти України (2014-2024) в ...
  7. Topic 10
  8. Аналітичні завдання до Поточного контролю 2

Аналітичні завдання до Поточного контролю 2

Completion requirements
Opened: Friday, 18 September 2020, 12:00 AM
Due: Wednesday, 25 November 2020, 12:00 AM

 

АНАЛІТИЧНІ ЗАВДАННЯ (Поточний контроль 2)

 

1. Доведіть або спростуйте тезу: «Концепція «Русского мира» – це  сучасна неоімперська стратегія РФ». Що можна вважати «інструментами м’якої сили» у концепції «русского мира»? Охарактеризуйте діяльність «інструментів м’якої сили» в Україні  у 2004-2013 рр. .

3. Назвіть мету, основні об’єкти, суб’єкти, приклади впровадження концепції «Русского мира» в економічному, суспільно-політичному, культурному, науковому, релігійному житті, у військовій сфері та ін. України на початку ХХІ ст. Відповідь слід оформити у вигляді таблиці

4. Поясніть, чому події «Русской весны» на території Донеччини та Луганщини завершилися проголошенням ДНР та ЛНР,  а на інших землях Півдня та Сходу України вдалося зупинити активну фазу сепаратиських рухів?

5. Спростуйте тезу сучасних російських політиків про те, що сучасна РФ є спадкоємицею Київської Русі.

6. Порівняйте сучасні російські імперські міфи з імперськими міфами російської історіографії царської доби.

7. Чи можна вважати підручники з історії Росії прикладом сучасної інформаційної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте, аналізуючи особливості викладу сюжетів, пов’язаних з історією України у російських підручниках з історії Росії .

8. Поміркуйте, чи можна стверджувати, що саме територія Півдня та Сходу України у 1991–2020 рр. стала основним об’єктом інформаційної війни РФ проти України? Чому?

9. Назвіть основні фейки, породжені російською пропагандою у 1991–2003 рр., 2004 р., 2005–2013 рр., 2013–2014 рр., 2015–2020 рр.

10.Визначте основну мету на методи проведення інформаційної війни РФ проти України за часів президентства В.Путіна у політичній, військовій, міжнародній, економічній, освітній, науковій, культурній сферах.

11.Наведіть приклади успішної боротьби української влади та громадянського суспільства з проявами інформаційної війни РФ у 2014–2020 рр.

12. Доведіть або спростуйте тезу: «Концепція «Русского мира» – це  сучасна неоімперська стратегія РФ». Що можна вважати «інструментами м’якої сили» у концепції «русского мира»? Охарактеризуйте діяльність «інструментів м’якої сили» в Україні  у 2004-2013 рр.

13. Назвіть мету, основні об’єкти, суб’єкти, приклади впровадження концепції «Русского мира» в економічному, суспільно-політичному, культурному, науковому, релігійному житті, у військовій сфері та ін. України на початку ХХІ ст. Відповідь слід оформити у вигляді таблиці

14. Поясніть, чому події «Русской весны» на території Донеччини та Луганщини завершилися проголошенням ДНР та ЛНР,  а на інших землях Півдня та Сходу України вдалося зупинити активну фазу сепаратистських рухів?

15.Чи можна вважати окупацію Криму та війну на Донбасі проявом гібридної війни РФ проти України? Відповідь аргументуйте.

16.Чому у 2014 р. Україна виявилася неготовою для протидії збройній агресії РФ? Які причинно-наслідкові зв’язки можна простежити?

17.Проілюструйте фактами спроби РФ представити конфлікт на Сході України як внутрішній або громадянську війну. Назвіть зовнішньополітичні, економічні, військові дії РФ у цьому напрямку.

18. Порівняйте зміни в Україні та в інших країнах Центрально-Східної Європи в кінці 1980-х – на початку 1990-х рр. Чому у пострадянський період країни Центрально-Східної Європи змогли досягти значно вищого рівня розвитку, ніж Україна?

19. Поміркуйте, чому саме Південь та Схід України в 1991–2013 рр. стали центрами сепаратизму? Які помилки української влади уможливили появу сепаратизму на Півдні, Сході України, в Криму?


Previous activity
Тести №2
Next activity
Питання на залік
Data retention summary
Get the mobile app