Завдання до практичного №6

Тема. Закордонні інформаційні агентства. Загальна характеристика

Заняття № 4

План

1. Провідні інформагенції інших країн. Історія створення і сьогодення.

2. Специфіка розповсюдження інформації. Співпраця з іншими он-лайновими агенціями.

3. Структурні підрозділи та напрямки роботи. Загальна характеристика надаваних продуктів і послуг.

4. Функціонування найбільших світових інформаційних агентств: Reuters; Аssоciated Press; Аgence France-Press, Deutsche Press Agentur та інші.

5. Інші закордонні інформаційні агентства (агенції країн Західної, Північної, Південної та Східної Європи; інформагентства країн СНД; американські інформагентства; агенції держав Західної, Південно-Східної та Сходу Азії, а також Південої та Центральної Азії тощо).

виконайте практичне завдання

1. Повторіть лекційний матеріал та опрацюйте запропоновану літературу і, на основі цього, складіть таблицю за п’ятьма колонками: назва агентства, країна, пріорітетність інформаційної діяльності (політика, економіка, фінанси…), співпраця з українськими агенціями, рік створення. Зверніть увагу, що таблиця має налічувати не менше 20 рядків.

2. Оберіть інформаційну агенцію будь-якої країни, про яку не згадувалося у лекції, та здійсніть короткий її опис (назва, країна, коротка історія, специфіка роботи, кореспондентська мережа та співпраця з агенціями інших країн тощо).

3. Зайдіть на офіційні сайти інформаційних агентств країн СНД і промоніторте їх діяльність на предмет спільного й відмінного у роботі. Результати виявленого представте на занятті письмово, краще це зробити у вигляді таблиці.