Творчі запитання

Запитання творчого характеру

1.    Охарактеризуйте загальні закономірності розвитку дитини.

2.    Наведіть приклади прояву закономірностей протікання педагогічного процесу.

3.    Охарактеризуйте фактори процесу навчання.

4.    Дайте оцінку способам мотивації учіння.

5.    Наведіть стислу характеристику принципам та правилам навчання.

6.    Яка мета ставиться перед сучасною школою?

7.    В чому полягають цілі вивчення історії?

8.    Охарактеризуйте основні завдання вивчення історії в школі?

9.    Які вимоги висуваються до мови вчителя під час викладу історичного матеріалу?

10.    З якою метою використовується структурно-функціональний аналіз історичного матеріалу?

11.    Перелічить компоненти структури історичних знань.

12.    Чим відрізняються історичні поняття від історичних уявлень?

13.    Які особливості має лекційне викладання у школі?

14.    З якою метою використовуються на уроках історії засоби конкретизації?

15.    Методика показу виникнення нового історичного явища: перелічить процедури.

16.    Бесіда, види бесід, підготовка і проведення бесіди.

17.    Охарактеризуйте види наочного навчання.

18.    Які функції виконує наочне навчання?

19.    Види навчальних картин й методика роботи з ними.

20.    Види ілюстрацій й методика роботи з ними.

21.    Види, функції і методика роботи з історичними картами.

22.    Умови і етапи формування історичних понять у класичний спосіб (перелічить процедури).

23.    Які існують способи формування історичних понять?

24.    Методика роботи з історичними документами на уроці історії, значення використання історичних документів на уроках історії.

25.    Які уміння слід формувати під час навчання історії?

26.    Перелічить етапи формування умінь і дайте їм розгорнуту характеристику.

27.    Методичні умови формування умінь і навичок на уроках історії.

28.    Охарактеризуйте загальну методику уроку історії.

29.    Дайте характеристику комбінованого уроку.

30.    Проблема типології уроків історії.

31.    Охарактеризуйте вступний урок (мета, планування, етапи, методи).

32.    Охарактеризуйте урок вивчення нового історичного матеріалу.

33.    Охарактеризуйте підсумковий урок.

34.    Охарактеризуйте урок узагальнення і систематизації.

35.    Охарактеризуйте повторювально-узагальнюючий урок.

36.    Охарактеризуйте урок  формування умінь, урок застосування знань, умінь й навичок.

37.    Дайте характеристику уроку контролю і корекції знань.

38.    Розкрийте технократичні вимоги до уроку.

39.    Цілі і форми діяльності Ради Європи у галузі викладання історії.

40.    Напрямки роботи і рекомендації Ради Європи стосовно викладання історії.

41.    Функції і форми контролю.

42.    Методичні умови проведення опитування.

43.    Форми і критерії оцінки знань учнів.

44.    Методика підготовки і проведення уроку-семінару.

45.    Позакласна робота з історії.

46.    Основні процедури аналізу уроку.

47.    Основні процедури самоаналізу уроку.