Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Безпека журналіста

            • Блоги і соціальні мережі

            • Ведучий на телебаченні

              • General

              • Змістовий модуль 1. Професія ведучого: дикторська ...

              • Змістовий модуль 2. Роль ведучого в інформаційних ...

                • FileТеми лабораторних занять 2

                • AssignmentЗавдання 5

                • AssignmentЗавдання 6

                • AssignmentЗавдання 7

                • FileВедучий інформаційних програм

                • AssignmentЗавдання 8

                • QuizТест до змістових розділів 2

                • FileМатеріал для усного опитування (ігрова технологія:...

                • AssignmentУсне опитування

              • Змістовий модуль 3. Трансформація іміджевого портф...

              • Змістовий модуль 4. Правила роботи із надзвичайним...

              • Змістовий модуль 5. Світові моделі роботи ведучого...

              • Змістовий модуль 6. Аналогія та наслідування у роб...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Ведучий на телебаченні

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Ведучий на телебаченні
  7. Змістовий модуль 2. Роль ведучого в інформаційних ...
  8. Завдання 6

Завдання 6

Completion requirements

Проілюструйте, які додаткові засоби у ведучих в руках використовуються у прямому ефірі, зробивши підбірку із скріншотів (мінімум 8-10). Подумайте про доречність використання цих атрибутів.

Previous activity
Завдання 5
Next activity
Завдання 7
Data retention summary
Get the mobile app