Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Безпека журналіста

            • Блоги і соціальні мережі

            • Ведучий на телебаченні

              • Introduzione

              • Змістовий модуль 1. Професія ведучого: дикторська ...

              • Змістовий модуль 2. Роль ведучого в інформаційних ...

                • FileТеми лабораторних занять 2

                • CompitoЗавдання 5

                • CompitoЗавдання 6

                • CompitoЗавдання 7

                • FileВедучий інформаційних програм

                • CompitoЗавдання 8

                • QuizТест до змістових розділів 2

                • FileМатеріал для усного опитування (ігрова технологія:...

                • CompitoУсне опитування

              • Змістовий модуль 3. Трансформація іміджевого портф...

              • Змістовий модуль 4. Правила роботи із надзвичайним...

              • Змістовий модуль 5. Світові моделі роботи ведучого...

              • Змістовий модуль 6. Аналогія та наслідування у роб...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Ведучий на телебаченні

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Вибір дисциплін Minimizza Espandi
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Ведучий на телебаченні
  7. Змістовий модуль 2. Роль ведучого в інформаційних ...
  8. Усне опитування

Усне опитування

Aggregazione dei criteri

1.      Вітчизняні та західні моделі роботи ведучих інформаційних програм.

2.      Дуалістична модель ведучих у студії.

3.      Складність запису підводок із фрагментами іншомовних текстів.


Attività precedente
Матеріал для усного опитування (ігрова технологія: правда чи вигадка)
Attività successiva
Теми лабораторних занять 3-4
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile