Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Безпека журналіста

            • Блоги і соціальні мережі

            • Ведучий на телебаченні

              • Généralités

              • Змістовий модуль 1. Професія ведучого: дикторська ...

              • Змістовий модуль 2. Роль ведучого в інформаційних ...

                • FichierТеми лабораторних занять 2

                • DevoirЗавдання 5

                • DevoirЗавдання 6

                • DevoirЗавдання 7

                • FichierВедучий інформаційних програм

                • DevoirЗавдання 8

                • TestТест до змістових розділів 2

                • FichierМатеріал для усного опитування (ігрова технологія:...

                • DevoirУсне опитування

              • Змістовий модуль 3. Трансформація іміджевого портф...

              • Змістовий модуль 4. Правила роботи із надзвичайним...

              • Змістовий модуль 5. Світові моделі роботи ведучого...

              • Змістовий модуль 6. Аналогія та наслідування у роб...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Ведучий на телебаченні

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Ведучий на телебаченні
  7. Змістовий модуль 2. Роль ведучого в інформаційних ...
  8. Завдання 6

Завдання 6

Conditions d’achèvement

Проілюструйте, які додаткові засоби у ведучих в руках використовуються у прямому ефірі, зробивши підбірку із скріншотів (мінімум 8-10). Подумайте про доречність використання цих атрибутів.

Activité précédente
Завдання 5
Activité suivante
Завдання 7
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile