Завдання до плану практичного заняття №2

1. Прочитайте слова, дотримуючись орфоепічних норм української мови; запишіть їх у чотири стовпчики відповідно до принципів написання.

Зшити, гарячий, Марокко, проїзний, смієшся, боротьба, Сова, шепіт, стурбований, буквений, Керчю, прекрасний, джміль, Алла, на дошці, нагору, морквяний, диригент, вісник, кігті, молотьба, ткацький, памороззю, вілла, зцідити, на дошці, розрісся, обласний, у діжці, прочитаний, вчиться, сіно, чесний, пробіг, весна, рутвяний, кров’ю, вищий, відділення, з джерела.


2. У наведених реченнях  з’ясувати правопис слів на основі фонетичного, морфологічного й традиційного принципів.


1. Мова – це не просто спосіб спілкування, а щось більш значуще. Мова – це всі глибинні пласти духов­ного життя народу, його історична пам’ять, найцінніше над­бання віків, мова – це ще й музика, мелодика, фарби, буття, сучасна художня, інтелектуальна і мисленнєва діяльність на­роду (О. Гончар). 2. Україно! Ти для мене диво! І нехай пливе за роком рік, буду, мамо, горда і вродлива, з тебе дивуватися повік (В. Симоненко). 3. Предивна вулиця сумна – і без почат­ку, і без краю... Куди б не йшов, то приблукаю, як до розп’ят­тя,  –  до вікна (І. Калинець). 4. Доки носити мені щодня думу в душі моїй, журбу в серці моїм? Доки буде підніматись ворог мій надо мною?   (П. Загребельний).