П10 Особливості розвитку навчання і виховання дітей з сенсорними порушеннями

Оцініть вклад в роботи команди кожного учасника. Хто був генератором ідей, хто був критиком, хто був тим, хто шукає інформацію, хто був тим хто підбадьорює? хто був тим, хто слідкує за часом. Оберіть хто став неформальним ситуаційним лідером і чи вдалося йому справитись з задачею. 

Поставте собі оцінку за критеріями:

активність - 1 бал;

розуміння теми - 2 бали;

робота в команді - 1 бал

ВСЬОГО: _____

Якщо ви не були присутніми на занятті напишіть перелік вправ, ігор та модифікацій завданнь для дітей з сенсорними порушеннями: 10 для дітей з порушеннями зору; 10 для сліпих; 10 для дітей з порушеннями слуху; 10 для глухих.