Лабораторна робота №10

Проведення дистанційних занять за допомогою Nearpod

Мета: набуття умінь зі уроку в Nearpod та використання його для проведення синхронного навчання.
Завдання:

  1. Зареєструватися в сервісі Nearpod (безкоштовно).
  2. Ознайомитися з бібліотекою ресурсів Nearpod.
  3. Створити папку, назва якої – Предмет (# клас)[1].
  4. Створити урок (послідовність слайдів має бути логічною), який складається з:
    – титульного слайду;
    – слайдів з теоретичним вмістом (5–6 слайдів);
    – слайд-шоу з трьох слайдів, створених в PowerPoint;
    – двох слайдів з мультимедійним контентом (відео, Nearpod 3D, PHET-симуляція, віртуальна реальність, ), що відповідає дисципліні;
    – слайду з pdf файлом, в якому представлено теоретичний матеріал з теми (частина підручника або іншої книги) – 2–3 сторінки;
    – слайдів з відкритим питанням та завданням на заповнення пропущених місць до слайдів з мультимедійним контентом;
    – слайду с дошкою для інтерактивного обговорення в класі (Рада співпраці) для проведення мозкового штурму;
    – слайду із завданням на зіставлення пар;
    – слайду з вікториною (або ігровим завданням Час піднятися), що складається з п’ятьох тестових запитань;
    – слайду з домашнім завданням;
    – слайду з опитуванням з метою рефлексії пройденого завдання.
  5. Зберегти урок. Перенести урок до створеної папки.
  6. Провести попередній перегляд уроку.
  7. На заняття представити урок в режимі живої участі.
  8. В якості відповіді надіслати посилання на урок для участі в учнівському темпі.

[1] Наприклад, Географія (6 клас)



Індивідуальні варіанти
Методичні рекомендації
Слайди уроку
Посилання на урок