Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Сучасні технології в ...

            • Курсова робота "Професійна майстерність тренера"

            • Штучний інтелект у фізичній культурі і спорті

            • Наукові основи сучасної системи спортивної підгот...

            • Аеробіка

            • Аеробіка 3 курс

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН БАКАЛАВРАТ (Освітньо-професі...

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН МАГІСТРАТУРА (Освітньо-профес...

            • Атлетизм

            • Баскетбол з методиками викладання (Кокарев Б.В.)

            • Баскетбол з методикою викладання

            • Теорія і практика олімпійської освіти

              • Загальне

              • Новий розділ

                • ФайлЛекція 1. Олімпізм як універсальна концепція вихов...

                • ЗавданняПрактичне завдання 1

                • ЗавданняСамостійне завдання 1

                • ФайлЛекція 2. Міжнародна олімпійська академія та Олімп...

                • ЗавданняПрактичне завдання 2

                • ЗавданняСамостійне завдання 2

                • ФайлЛекція 3. Міжнародний олімпійський комітет (МОК)

                • ЗавданняПрактичне завдання 3

                • ЗавданняСамостійне завдання 3

                • ФайлЛекція 4. Формування теоретико-методичних та орган...

                • ЗавданняПрактичне завдання 4

                • ЗавданняСамостійне завдання 4

                • ФайлЛекція 5. Основа олімпійського спорту – Олімпійськ...

                • ЗавданняПрактичне завдання 5

                • ЗавданняСамостійне завдання 5

                • ФайлЛекція 6. Комісії Національного олімпійського комі...

                • ЗавданняПрактичне завдання 6

                • ЗавданняСамостійне завдання 6

                • ТестПоточне тестування

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Теорія і практика олімпійської освіти

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра фізичної культури і спорту
  6. Теорія і практика олімпійської освіти
  7. Новий розділ
  8. Практичне завдання 2

Практичне завдання 2

Умови завершення
Початок приймання: суботу 4 вересня 2021 00:00 AM

Практичні завдання 2.

Завдання 1. Складіть хронологічну таблицю ключових подій, що передували створенню МОА, включаючи роль П’єра де Кубертена, рішення МОК та перші програми Академії. На основі таблиці підготуйте коротку презентацію (5–7 слайдів) для студентської аудиторії.

 Завдання 2. Розробіть схему організаційної структури МОА (керівні органи, адміністративні підрозділи, функціональні напрями). Визначте 3 ключові напрями діяльності Академії та поясніть їх значення для розвитку олімпійського руху.

 Завдання 3. Підготуйте порівняльну таблицю «Минуле – Сучасність» розвитку Олімпійського музею в Лозанні (етапи створення, експозиційні напрями, сучасні цифрові технології у роботі). На основі таблиці сформулюйте рекомендації щодо розвитку національних музеїв спорту.

 Завдання 4. Об’єднайтесь у малі групи та проаналізуйте приклад діяльності однієї національної олімпійської академії (на вибір: Греція, Україна, Німеччина, США тощо). Створіть постер або інфографіку, що відображає основні напрями роботи обраної академії та її внесок у поширення олімпійських цінностей.

Попередня секція
Лекція 2. Міжнародна олімпійська академія та Олімпійський музей
Наступна секція
Самостійне завдання 2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток