Практичне завдання 6
Практичні завдання
Завдання 1. Схематично зобразіть взаємозв’язки між клубами, брендами, технологіями, соціальними мережами та вболівальниками.
Завдання 2. Заповніть таблицю, порівнявши в ній кілька компаній або спортивних організацій, які використовують VR у маркетингових кампаніях (наприклад, віртуальні тури по стадіонах, інтерактивні тренування для фанатів).
Назва компанії/організації |
Тип технології VR |
Мета використання |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3. Кейс-дослідження успішного маркетингового рішення.
ü Оберіть український або міжнародний кейс успішного спортивного маркетингу в кризових умовах.
ü Проаналізуйте, які методи були використані для залучення аудиторії та підтримки бренду.
ü Запропонуйте адаптацію цих рішень для українського ринку.
Завдання 4. Розробка маркетингової стратегії для спортивного клубу/організації
ü Оберіть конкретний вітчизняний спортивний клуб або організацію.
ü Запропонуйте маркетингову стратегію з урахуванням особливостей дії воєнного стану.
ü Визначте шляхи залучення інвесторів, спонсорів та підтримки аудиторії вболівальників.
Завдання 5. Розробіть схему розвитку спортивного маркетингу в умовах змін.
ü Схематично зобразіть етапи розвитку маркетингових стратегій спортивних брендів в умовах постійних змін (нові технології, соціальні мережі, глобалізація).
ü Опишіть етапи змін.
ü Визначте ключові чинники впливу та інструменти адаптації.