Практичне завдання 6

Практичні завдання

 Завдання 1.  Схематично зобразіть взаємозв’язки між клубами, брендами, технологіями, соціальними мережами та вболівальниками.

Завдання 2.  Заповніть таблицю, порівнявши в ній кілька компаній або спортивних організацій, які використовують VR у маркетингових кампаніях (наприклад, віртуальні тури по стадіонах, інтерактивні тренування для фанатів).

Назва компанії/організації

Тип технології VR

Мета використання

Результат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3. Кейс-дослідження успішного маркетингового рішення.

ü       Оберіть український або міжнародний кейс успішного спортивного маркетингу в кризових умовах.

ü       Проаналізуйте, які методи були використані для залучення аудиторії та підтримки бренду.

ü       Запропонуйте адаптацію цих рішень для українського ринку.

Завдання 4. Розробка маркетингової стратегії для спортивного клубу/організації

ü       Оберіть конкретний вітчизняний спортивний клуб або організацію.

ü       Запропонуйте маркетингову стратегію з урахуванням особливостей дії воєнного стану.

ü       Визначте шляхи залучення інвесторів, спонсорів та підтримки аудиторії вболівальників.

Завдання 5. Розробіть схему розвитку спортивного маркетингу в умовах змін.

ü       Схематично зобразіть етапи розвитку маркетингових стратегій спортивних брендів в умовах постійних змін (нові технології, соціальні мережі, глобалізація).

ü       Опишіть етапи змін.

ü       Визначте ключові чинники впливу та інструменти адаптації.