Завдання 2

 Завдання 2.1

10 найкращих рекламних кампаній 21 століття

За версією видання AdAge : 
https://bazilik.media/10-najkrashchykh-reklamnykh-kampanij-21-stolittia/

  Підготувати конспект основних тез у вигляді слайдової презентації _(10-12 сла1дів).

 Завдання 2.2

Ознайомитися зі статтями, що присвячені організації ПР - та комунікаційних кампаній під час військових дій.

 

1.    Комунікації та піар в юрбізнесі під час війни. URL :

https://yur-gazeta.com/publications/legal-business-in-ukraine/komunikaciyi-ta-piar-v-yurbiznesi-pid-chas-viyni.html

2.    Український досвід: комунікації брендів під час війни. URL : https://cases.media/article/ukrayinskii-dosvid-komunikaciyi-brendiv-pid-chas-viini

 Підготувати конспект основних тез у вигляді слайдової презентації.

 


Завдання 2Б
Термінологічний диктант: вивчити значення термінів

1.    Бренд – виконує роль іміджу торгової марки, визначає статус споживача, стиль його життя і суттєво впливає на результати комерційної діяльності та створення позитивної громадської думки.

2.    Брендинг – 1) присвоєння марки; 2) товарно-знакова політика.

3.    Бекграунд (англ. Background походження, передумова) – сукупність інформації про організацію (фірмі), що дає уявлення про динаміку її розвитку; є “сировиною” концепції PR-кампанії.

4.    Бекграундер – (англ. Backgrounder вихідні дані, відомості загального характеру) – поточна інформація, яка не містить сенсацій. Таку інформацію слід відправляти регулярно для підтримки безперервного потоку новин, що виходять з організації, складова частина прес-кита.

5.    Відкрита громадськість – широка масова спільність споживачів товарів і послуг, багатолика аудиторія засобів масової інформації, члени асоціацій споживачів, учасники політичних рухів, партій і фракцій.

6.    Вивчення громадської думки (англ. Survey research) – збір первинної інформації з нагальних проблем зі слів опитуваних.

7.    Госстрайтер – те ж, що і спічрайтер. Особа, записуючий тексти виступів для інших осіб.

8.    Громадська думка – стан масової свідомості, що визначає ставлення до подій, різним групам і особистостям.

9.    Громадськість – група людей, що виражають з якої-небудь проблеми певну думку, а також реагують на події і виниклі ситуації.

10. Громадськість в PR – субстанціональні суб'єкт публічної сфери, який виступає як сукупність індивідів і соціальних спільнот, які функціонують в публічній сфері та якими рухають якісь загальні інтереси і цінності, що мають публічний статус.

11. Закрита громадськість – співробітники фірми чи компанії, об'єднані службовими відносинами, традиціями, корпоративною відповідальністю, що підкоряються службової дисципліни.

12. Зворотній зв'язок – завдяки встановленню цьому зв'язку стає можливим отримувати комплексні відомості про різних реакціях цільових аудиторій на що надійшли сигнали з урахуванням сукупності факторів загального фону соціальної обстановки; відіграє велику роль в успішному функціонуванні концептуальної моделі паблік рилейшнз.