Практичне завдання 1
1. Що таке маркетингове дослідження і яку вони ?
2. Прокоментуйте різні визначення маркетингових досліджень. Що між ними є спільним?
3. Охарактеризуйте етапи розвитку маркетингових досліджень.
4. У чому відмінність маркетингових досліджень у Японії?
5. Назвіть обов’язкові елементи маркетингових досліджень.
6. За яких обставин виникає необхідність у проведенні маркетингових досліджень?
7. За якими ознаками класифікуються маркетингові дослідження?
8. Яка форма відносин між компаніями називається аутсорсингом?
9. Назвіть суб’єктів та об’єкти маркетингових досліджень.
10. За якими напрямами здійснюються маркетингові дослідження?
11. Назвіть етапи проведення МД.