Практичне завдання 5

1.  З якою метою здійснюється комплексний аналіз конкурентів?

2.  Які існують етапи проведення аналізу конкурентів?

3.       Яку   інформацію  необхідно   збирати  та   нагромаджувати  у   ході дослідження конкурентів?

4.  У чому полягає сутність діагностики цілей і намірів конкурентів?

5.  За якими напрямами вивчають сильні і слабкі сторони конкурентів?

6.  Якою може бути реакція конкурентів на дії, які здійснює фірма?

7.   Яким чином досліджуються можливості підприємства в конкурентній боротьбі?

8.      Які показники враховуються при оцінці конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності?

9.             Поясніть     методику     оцінки     рівня     конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності.

10.    Які показники враховуються при  оцінці конкурентоспроможності фірми за показниками основної діяльності?

11.       Якими   можуть   бути   критерії  конкурентоспроможності  товару? Охарактеризуйте їх.

12.                    В        якій        послідовності        здійснюється        дослідження конкурентоспроможності підприємства за його продукцією?

13.   За якими групами розподіляються параметри, які підлягають оцінці при визначенні конкурентоспроможності товару?

14.     Для чого і як розраховуються одиничні і групові параметричні індекси?

15.       Які   заходи  може   вжити   підприємство      з   метою   підвищення конкурентоспроможності товару?