Практичне завдання 7

1.     З    якою    метою    проводиться   комплексний    аналіз   середовища підприємства?

2.     У чому сутність SWOT- аналізу?

3.     Які основні завдання вирішує SWOT- аналіз?

4.     Які переваги і недоліки має SWOT- аналіз?

5.     За якими етапами здійснюється аналіз сильних і слабких сторін фірми?

6.     Як відбувається аналіз можливостей і загроз підприємства?

7.     За якими показниками будуються матриці можливостей і загроз?

8.     За якими етапами відбувається дослідження привабливого напряму діяльності підприємства?

9.     З якою метою здійснюється аналіз динаміки частки ринку торгової марки?

10.Як проводиться аналіз динаміки частки ринку ТМ?

11.Що таке лояльність споживачів до торгової марки і який споживач вважається лояльним?

12.   Як розраховується рівень лояльності до торгової марки?