Практичне завдання 7
1. З якою метою проводиться комплексний аналіз середовища підприємства?
2. У чому сутність SWOT- аналізу?
3. Які основні завдання вирішує SWOT- аналіз?
4. Які переваги і недоліки має SWOT- аналіз?
5. За якими етапами здійснюється аналіз сильних і слабких сторін фірми?
6. Як відбувається аналіз можливостей і загроз підприємства?
7. За якими показниками будуються матриці можливостей і загроз?
8. За якими етапами відбувається дослідження привабливого напряму діяльності підприємства?
9. З якою метою здійснюється аналіз динаміки частки ринку торгової марки?
10.Як проводиться аналіз динаміки частки ринку ТМ?
11.Що таке лояльність споживачів до торгової марки і який споживач вважається лояльним?
12. Як розраховується рівень лояльності до торгової марки?