Індивідуальне практичне завдання

Індивідуальне завдання - розробка плану-програми маркетингової діяльності підприємства.

Підприємство обирає студент самостійно.

Передбачається виконання таких складових:

- формулювання мети, цілей та завдань маркетингової програми;

- виділення цільової аудиторії, товару та сегменту ринку та  визначення їх основних характеристик; створення кривої життєвого циклу кожного товару підприємтсва;

- розрахунок бюджету тощо.

 Надати пропозиції:

- заходи щодо підтримання рівня попиту на стадіях зростання та росту;

- напрями модифікації товару, ринку та маркетингових заходів.

- розробити власну упаковку одного з основних товарів підприємства (обґрунтувати вибір кольору та розмір і місце розміщення малюнків на етикетці)

Студент має надати завдання наприкінці семестру, але не пізніше терміну проведення підсумкового контролю.