Групове дослідницьке завдання (20 балів)

Індивідуальне науково-дослідне завдання (ІНДЗ) аспіранта є вибірковим видом поза аудиторної самостійної роботи та має навчально-дослідницький характер, виконується в процесі вивчення програмного матеріалу навчальної дисципліни. Виконання ІНДЗ є одним із важливих засобів підвищення якості підготовки майбутніх спеціалістів, які здатні генерувати інноваційні ідеї і запроваджувати їх у практиці бізнесу.

Підготовка ІНДЗ передбачає систематизацію, закріплення, розширення теоретичних і практичних знань із дисципліни та застосування їх у процесі розв’язання конкретних економічних ситуацій, розвиток навичок самостійної роботи й розширення методики дослідження та експерименту, пов’язаних із темою ІНДЗ.

ІНДЗ передбачає наявність таких елементів наукового дослідження: практичної значущості, комплексного системного підходу до вирішення завдань дослідження, теоретичного використання передової сучасної методології та наукових розробок, наявність елементів творчості, вміння застосовувати сучасні технології.

Теми для виконання індивідуальних завдань навчально-дослідного характеру з дисципліни «Моделювання глобалізаційних стратегій міжнародних каналів розподілу» аспіранти обирають на власний розсуд. Окрім рекомендованих тем із наведеного списку наявна можливість обрати будь-яку іншу, яка вписується в контекст дисципліни. За обраною темою аспірант готує презентацію, яка заслуховується на практичних заняттях. Черговість виступів студентів визначається викладачем. Бажано, щоб тема була максимально наближена до тематики лекційних і практичних занять.

 

Тематика ІНДЗ

1.     Система стратегічного управління міжнародною комерційною діяльністю.

2.      Особливості й основні задачі управління міжнародною комерційною діяльністю.

3.     Економіко-управлінський аспект міжнародної комерційної діяльності через мережу каналів розподілу.

4.     Використання матриці «глобалізація – національна відданість» в процесі управління міжнародною комерційною діяльністю.

5.     Основні підходи до реалізації міжнародних стратегій комерційної діяльності.

6.     Ешридська модель місії (бачення) міжнародної комерційної діяльності через мережу каналів розподілу.

7.     Етапи і процедури розробки та реалізації міжнародних стратегій комерційної діяльності через міжнародні канали розподілу.

8.     Базові стратегії глобалізаційних стратегій міжнародних каналів розподілу: багатокраїнна, інтернаціональна, глобальна, транснаціональна, їх порівняльна характеристика.

9.    Похідні стратегії глобалізаційних стратегій міжнародних каналів розподілу.

10. Сфери встановлення стратегічних цілей підприємства.

11. Моніторинг в системі стратегічного управління.

12. Система стратегічних планів підприємства.

13. Проектний менеджмент у стратегічному плануванні комерційних каналів розподілу.

14. Проектне планування.

15. Проектне бюджетування.

16. Проектний аналіз.

17. Паралельні та послідовні проекти.

18. Перспективи розвитку проектного менеджменту в системі стратегічного управління міжнародною комерційною діяльністю.