Групове дослідницьке завдання (20 балів)
Індивідуальне науково-дослідне завдання (ІНДЗ) аспіранта є вибірковим видом поза аудиторної самостійної роботи та має навчально-дослідницький характер, виконується в процесі вивчення програмного матеріалу навчальної дисципліни. Виконання ІНДЗ є одним із важливих засобів підвищення якості підготовки майбутніх спеціалістів, які здатні генерувати інноваційні ідеї і запроваджувати їх у практиці бізнесу.
Підготовка ІНДЗ передбачає систематизацію, закріплення, розширення теоретичних і практичних знань із дисципліни та застосування їх у процесі розв’язання конкретних економічних ситуацій, розвиток навичок самостійної роботи й розширення методики дослідження та експерименту, пов’язаних із темою ІНДЗ.
ІНДЗ передбачає наявність таких елементів наукового дослідження: практичної значущості, комплексного системного підходу до вирішення завдань дослідження, теоретичного використання передової сучасної методології та наукових розробок, наявність елементів творчості, вміння застосовувати сучасні технології.
Теми для виконання індивідуальних завдань навчально-дослідного характеру з дисципліни «Моделювання глобалізаційних стратегій міжнародних каналів розподілу» аспіранти обирають на власний розсуд. Окрім рекомендованих тем із наведеного списку наявна можливість обрати будь-яку іншу, яка вписується в контекст дисципліни. За обраною темою аспірант готує презентацію, яка заслуховується на практичних заняттях. Черговість виступів студентів визначається викладачем. Бажано, щоб тема була максимально наближена до тематики лекційних і практичних занять.
Тематика ІНДЗ
1. Система стратегічного управління міжнародною комерційною діяльністю.
2. Особливості й основні задачі управління міжнародною комерційною діяльністю.
3. Економіко-управлінський аспект міжнародної комерційної діяльності через мережу каналів розподілу.
4. Використання матриці «глобалізація – національна відданість» в процесі управління міжнародною комерційною діяльністю.
5. Основні підходи до реалізації міжнародних стратегій комерційної діяльності.
6. Ешридська модель місії (бачення) міжнародної комерційної діяльності через мережу каналів розподілу.
7. Етапи і процедури розробки та реалізації міжнародних стратегій комерційної діяльності через міжнародні канали розподілу.
8. Базові стратегії глобалізаційних стратегій міжнародних каналів розподілу: багатокраїнна, інтернаціональна, глобальна, транснаціональна, їх порівняльна характеристика.
9. Похідні стратегії глобалізаційних стратегій міжнародних каналів розподілу.
10. Сфери встановлення стратегічних цілей підприємства.
11. Моніторинг в системі стратегічного управління.
12. Система стратегічних планів підприємства.
13. Проектний менеджмент у стратегічному плануванні комерційних каналів розподілу.
14. Проектне планування.
15. Проектне бюджетування.
16. Проектний аналіз.
17. Паралельні та послідовні проекти.
18. Перспективи розвитку проектного менеджменту в системі стратегічного управління міжнародною комерційною діяльністю.