Завдання для студентів заочного відділення
Вимоги до оформлення роботи, теми та їх зміст:
Обсяг роботи – від 10 до 40 сторінок тексту формату А4 (шрифт – Times New Roman, 14 pt, інтервал – одинарний, відступи з усіх боків 20 мм).
Презнтація у PowerPoint повинна повністю відтворювати зміст допвіді
Структура роботи:
- титульна сторінка;
- зміст
- послідовне висвітлення змісту теоретичних питань (використовуючи схеми, графіки, таблиці);
- список літератури;
Тема 1. Застосування ПР в сучасній практиці.Вступ до навчальної дисципліни. Умови функціонування людини і суспільства в ХХІ сторіччі; значення комунікації для сучасної людини; Етапи комунікаційної революції. Визначення паблік рілейшнз. Об‘єкт та предмет дисципліни. Функції та принципи PR. Історія виникнення зв‘язків зигромадськістю. Напрями реалізації PR -роботи. Відмінності PR від споріднених видів діяльності. Форми організації PR -роботи. Власна PR -служба; місце PR - департаменту у функціональній структурі організації тазв‘язок з іншими структурними підрозділами, структури PR -служби, функції та напрями діяльності PR -служби. Робота із PR -агентством. Індивідуальне PR - консультування, робота з незалежними PR -фахівцями. Вимоги до особистих якостей фахівця з паблік рілейшнз.
Тема 2. Підготовка PR-проекту. Складові PR - кампанії: визначення та аналіз проблеми, планування і програмування; дія і комунікація; оцінка ефективності та корегування дії. 6Розробка PR - стратегії: аналіз ситуації, проведення досліджень; постановка цілей та завдань; визначення цільових аудиторій; складання плану дій;підходи та принципи формування бюджету PR -кампанії; визначення ресурсів PR -кампанії; показники ефективності PR -кампанії. Основні принципи оцінки ефективності PR -діяльності. Складові PR - оцінки. Способи вимірювання ефективності PR -діяльності. Оцінка основних підсумків і наслідків PR -кампанії. PR -аудит: основні напрями, цілі, критерії дослідження.
Тема 3. Громадськість і громадська думка в PR. Поняття громадськості: визначення, ознаки громадськості. Підходи до типологізації груп громадськості; зовнішня і внутрішня громадськість. Визначення цільових/пріоритетних груп громадськості. Специфіка PR -роботи з цільовими групами громадськості по всім сферам застосування PR. Громадськість і аудиторія в PR. Поняття громадської думки: визначення, об‘єкт, суб‘єкт, властивості громадської думки. Функції громадської думки, форми та канали вираження громадської думки. Спіраль мовчання Ноель Нойман. Позиція П.Бур‘є та П. Шампаня щодо громадської думки. Методи дослідження громадської думки.
Тема 4. Робота із ЗМІ як складова ПР-діяльності. Загальні правила роботи із ЗМІ. Комунікаційні переваги та недоліки. Показники діяльності ЗМІ в Україні. Специфіка електронних, друкованих та мультимедійних ЗМІ для поширення PR -матеріалів. Співпраця з українськими і світовими інформаційними агенціями в ході реалізації PR -кампаній. Медіапланування. Моніторинг ЗМІ. Підготовка до інтерв‘ю, специфіка проведення інтерв‘ю з різними засобами масової інформації. Публічний виступ. Типи публічних промов. Техніки підготовки спікера до виступу. Особливості подачі інформації під час виступів. Закони сприйняття інформації аудиторією.
Тема 5. Спеціальні заходи в PR. Поняття спеціальних подій, їх характерні ознаки та класифікація; Загальні вимоги до організації спеціальних подій. Прес-конференція, прес-тур, пресланч, прес-брифінг, презентація, конференція, круглий стіл, дні відкритих дверей, виставки семінари. Типи PR -документів та їх характеристика. Типологія криз. Стадії розвитку криз. Розробка плану PR-дій компанії в кризовій ситуації. PR-способи управління репутацією під час кризи. Співпраця із ЗМІ під час кризи. Основні принципи PR в кризових ситуаціях. Стратегії відновлення після кризи. Правила антикризового менеджменту. Спеціальні заходи під час кризи.
Тема 6. Регулювання PR-діяльності. Етика в PR. Імідж і репутація. Імідж в паблік рілейшнз: визначення, складові, характеристики, функції іміджу. Репутація в PR. Технології управління репутацією. Імідж і репутація: спільне і відмінне. Імідж керівника. Поняття іміджу керівника. Типи іміджу керівника. Складові іміджу керівника. PR-способи формування, підвищення іміджу керівника: оцінка іміджу. Імідж організації: основні ознаки, особливості та структура. Основні етапи формування іміджу організації. Технології підвищення іміджу організації. Законодавче регулювання PR -діяльності в Україні. Етичні засади PR - діяльності, етичні рівні здійснення PR -діяльності та їх характеристика. Діяльність IPRA щодо регулювання етики ПР, роль Української PR -ліги та Української асоціації ПР щодо формування етичних засад PR -діяльності. Міжнародні та українські кодекси професійної поведінки PR -спеціалітса.