Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

            • archive

            • Технології Big Data

            • Машинне навчання (Математичні основи машинного нав...

            • C/к Сучасні СУБД (Плюта Н. В.)

            • 2 Програмне забезпечення наукових досліджень (магі...

            • Автоматизоване тестування (Кудін О.В.)

            • Автоматизоване тестування Web-додатків (Кудін О.В.)

            • Адміністрування комп'ютерних систем (Горбенко В.І.)

            • Алгебра та геометрія Дисципліна вільного вибору ст...

            • Алгоритми та структури даних (Програмна інженерія)

            • Алгоритми шифрування та захисту даних

            • Аналіз вимог до програмного забезпечення. Мильцев ...

            • Основи машинного навчання

              • Общее

              • 1. Пояснювальний аналіз даних.

              • 2. Попередня обробка даних

              • 3. Лінійні моделі прогнозування

              • 4. Моделі інформаційного навчання

              • 5. Моделі на основі схожості та помилок

              • 6. Ансамблеві моделі

              • 7. Навчання без вчителя

              • 8. Організація обчислювального процесу моделей маш...

              • Екзамен

                • ЗаданиеЕкзамен/Залік

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація

          • Комп'ютерне моделювання(Гребенюк)

          • Проєктування та аналіз обчислювальних алгоритмів

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Основи машинного навчання

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра програмної інженерії
  6. Основи машинного навчання
  7. Екзамен
  8. Екзамен/Залік

Екзамен/Залік

Требуемые условия завершения
Варіанти 

  1. Андрєєв Владислав Олегович
  2. Вишневецький Володимир Максимович
  3. Волино Руслан Сергійович
  4. Городничий Максим Едуардович
  5. Грачов Богдан Костянтинович
  6. Кологривов Дмитро Олександрович
  7. Мірошник Олег Олегович
  8. Пахомов Владислав Ігорович
  9. Савенко Богдан Сергійович
  10. Атаян Армен Сергоєвич
  11. Бучинський Ярослав Михайлович
  12. Зубков Ярослав Сергійович
  13. Ващилін Никита Олександрович
  14. Волович Артем Романович
  15. Гетало Данило Сергійович
  16. Демченко Артем Юрійович
  17. Коваль Роман Євгенович
  18. Матвійчук Віталій Вікторович
  19. Постарнак Артем Сергійович
  20. Романова Влада Дмитрівна
  21. Сидоренко Дмитро Павлович
  22. Ткачук Роман Романович
  23. Шелельо Ілля Владиславович
  24. Вітлянчук Кирил Володимирович
  25. Крамарчук Катерина Романівна
  26. Хуповка Ярослава Андріївна
  27. Шевчук Олексій Леонтійович
  28. Душин Богдан Олександрович
  29. Михайлов Олег Олександрович

Завдання 

  1. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Abalone

  2. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Adult

  3. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Balance+Scale

  4. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Car+Evaluation

  5. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Chess+%28King-Rook+vs.+King-Pawn%29

  6. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Credit+Approval

  7. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Japanese+Credit+Screening

  8. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Cylinder+Bands

  9. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Glass+Identification

  10. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Horse+Colic

  11. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Ionosphere

  12. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Wine

  13. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/HCV+data

  14. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Chemical+Composition+of+Ceramic+Samples

  15. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Dry+Bean+Dataset

  16. https://archive.ics.uci.edu/ml/datasets/Early+stage+diabetes+risk+prediction+dataset 

  17.  https://archive.ics.uci.edu/dataset/360/air+quality

  18. https://archive.ics.uci.edu/dataset/275/bike+sharing+dataset

  19. https://archive.ics.uci.edu/dataset/162/forest+fires

  20. https://archive.ics.uci.edu/dataset/242/energy+efficiency

  21. https://archive.ics.uci.edu/dataset/555/apartment+for+rent+classified

  22. https://archive.ics.uci.edu/dataset/563/iranian+churn+dataset

  23. https://archive.ics.uci.edu/dataset/882/large-scale+wave+energy+farm

  24. https://archive.ics.uci.edu/dataset/368/facebook+metrics

  25. https://archive.ics.uci.edu/dataset/608/traffic+flow+forecasting

  26. https://archive.ics.uci.edu/dataset/851/steel+industry+energy+consumption

  27. https://archive.ics.uci.edu/dataset/316/condition+based+maintenance+of+naval+propulsion+plants

  28. https://archive.ics.uci.edu/dataset/243/yacht+hydrodynamics

  29. https://archive.ics.uci.edu/dataset/846/accelerometer

 

Для обраного згідно варіанта набору даних виконати такі завдання.

 

1. Виконати описовий аналіз даних. Побудувати діаграми розподілу суттєвих ознак. Побудувати діаграму розподілу цільової змінної. Побудувати точкові 2D та 3D діаграми взаємного розподілу цільової ознаки та деяких незалежних ознак. Будь-які діаграми, що дають додаткове розуміння даних. Вивести таблицю статистик ознак.  Словами описати сутність задачі. (10 балів)

2. Виконати аналіз збалансованості або аналіз діапазону розподілу значень ознак. Визначити необхідність застосувати методи балансування класів або нормалізації даних. (5 балів)

3. Виконати попередню обробку даних. Може включати етапи нормалізації, кодування категорійних значень. (5 балів)

4. Виконати розподіл на набори даних для тренування та тестування. Застосувати кросвалідацію. (5 балів) 

5. Побудувати модель класифікації або регресор (будь-які методи з sklearn, краще - декілька). (5 балів)

6. Виконати оцінку точності побудованої моделі на тестових даних. Застосувати confusion matrix, F1 score, MAPE, R^2. (5 балів)

7. Налаштувати параметри моделі та отримання більшої точності моделі.  Провести декілька обчислювальних експериментів. (5 балів)

 

Завдання виконуються у Colab або Kaggle notebook. Всі етапи виконання слід коментувати блоком тексту. Посилання на остаточний варіант відповіді слід завантажити у Moodle.  

 



Предыдущий акт. элемент
Стаття з MLOps
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение