Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Безпека журналіста

            • Блоги і соціальні мережі

            • Геноцид, постпам’ять та формування медіареальності

              • Общее

              • Розділ 1

                • ГиперссылкаТест "Який ти декомунізатор"

                • ФайлПрезентація 1

                • ГиперссылкаЛекція Геноциди ХХ століття

                • ГиперссылкаЛекція Нормана Наймарка

                • ГиперссылкаДослідження Голокосту

                • ГиперссылкаМузей Голодомору

                • ГиперссылкаМузей Голокосту

                • ГиперссылкаІнститут національної памяті

                • ФайлАрхіви КДБ для медіа

                • ТестТест 1

                • ЗаданиеЗавдання 1

              • Розділ 2

              • Розділ 3

              • Розділ 4

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Геноцид, постпам’ять та формування медіареальності

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Геноцид, постпам’ять та формування медіареальності
  7. Розділ 1
  8. Завдання 1

Завдання 1

Требуемые условия завершения

Дискусія «Мова ворожнечі та стереотипи у медіа». Для підготовки до дискусії ознайомитись із матеріали преси періоду Голодомору та Голокосту (Друга Світової війни) https://libraria.ua/en/all-titles/ або https://encyclopedia.ushmm.org/
Проаналізувати запропоновані матеріали на предмет того як мова ворожнечі може створювати умови для геноциду

Предыдущий акт. элемент
Тест 1
Следующий акт. элемент
Конвенція запобігання геноцидам
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение