Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

            • archive

            • Трансформації медіа

            • Наукова журналістика крізь призму медіатворчості т...

            • Практика в професійній підготовці журналіста

            • "Фактчекінг у сучасних медіа"

            • Академічне письмо

            • Аналіз даних

            • Аналіз даних

            • Аналітична журналістика, 1 семестр

            • Атестація здобувачів ступеня вищої освіти магістра...

            • Безпека журналіста

            • Блоги і соціальні мережі

            • Геноцид, постпам’ять та формування медіареальності

              • Общее

              • Розділ 1

              • Розділ 2

                • ГиперссылкаКонвенція запобігання геноцидам

                • ГиперссылкаЛекція Тімоті Снайдера про геноцид

                • ГиперссылкаАнгус Фрейдер. Історія ромів

                • ГиперссылкаДень памяті жертв Голокосту на Суспільному

                • ГиперссылкаГеноцид у Руанді

                • ГиперссылкаТест. Що ти знаєш про День памяті жертв геноциду к...

                • ЗаданиеЗавдання 2

                • ТестТест 2

              • Розділ 3

              • Розділ 4

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Геноцид, постпам’ять та формування медіареальності

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра журналістики
  6. Геноцид, постпам’ять та формування медіареальності
  7. Розділ 2
  8. Завдання 2

Завдання 2

Требуемые условия завершения

Виконати одне завдання на вибір

Дискусія: «Радіо тисячі пагорбів як інструмент геноциду».  Ознайомитись із матеріалами про геноцид у Руанді:https://encyclopedia.ushmm.org/content/en/article/the-rwanda-genocide Ознайомитись із матеріалом В.Портникова «Радіо тисячі пагорбів»: https://zbruc.eu/node/113449 (max 5 балів)

або

Есе: «Історія моєї родини: переживання травматичного досвіду» або «Джемс Мейс «Ваші мертві вибрали мене…»

або 

Дискусія: «Забутий геноцид?» Ознайомитись із матеріалом про формування офіційних наративів памяті про геноцид ромів в Україні після другої світової війни

http://romagenocide.com.ua/data/files/Tyaglyy_Trahediia_P2.pdfматтеріалом

Ознайомитись із матеріалом «Історичної правди»: https://www.istpravda.com.ua/articles/2020/08/4/157918/  

Предыдущий акт. элемент
Тест. Що ти знаєш про День памяті жертв геноциду кримськотатарського народу?
Следующий акт. элемент
Тест 2
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение