Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-п...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Афазіологія

              • General

              • Змістовий модуль 1 . Теоретичні аспекти афазіології

              • Змістовий модуль 2. Клінічна симптоматика та обсте...

                • TareaПрактичне завдання 3

                • TareaПрактичне завдання 4

                • TareaПрактичне завдання 5

              • Змістовий модуль 3. Корекція афазії

              • Змістовий модуль 4. Методи і прийоми логопедичної ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Афазіологія

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Афазіологія
  7. Змістовий модуль 2. Клінічна симптоматика та обсте...
  8. Практичне завдання 3

Практичне завдання 3

Requisitos de finalización

Максимальна кількість балів - 6.

Усне опрацювання. Охарактеризуйте основні клінічні форми афазії (наприклад, афазія Брока, афазія Верніке, моторна афазія, сенсорна афазія, тощо). Які симптоми характерні для кожної форми? Які сучасні підходи та методи використовуються для лікування та реабілітації пацієнтів з різними формами афазії? Які питання є дискусійними в сучасній афазіології щодо класифікації та лікування різних форм афазії?

Письмова робота. 1. Складіть таблицю «Діагностичні ознаки афазії». Компоненти таблиці: 

I. Типи труднощів при виконанні завдань, що вказують на визначене порушення. 

II. Прийоми та методи діагностики порушень психічної сфери у хворих з афазією.

III. Критерії оцінки особливостей виконання ними завдань. 

IV. Прийоми і методи діагностики порушень усного та писемного мовлення, поняття числа, рахунку, обчислювальних операцій у хворих з афазією.

V. Критерії оцінки особливостей виконання ними завдань.

2. Складіть таблицю «Характеристика афазій». Компоненти таблиці: 

I. Локалізація. 

II. Центральний механізм порушення.

III. Клінічна картина.

IV. Порушення психологічної структури мовлення при різних формах афазії.


Бажаю удачі! 🤗

Actividad previa
Практичне завдання 2
Próxima actividad
Практичне завдання 4
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles