Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Спеціальна методика ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Спеціальна методика початкового навчання мови та р...
Змістовий модуль 3. Система роботи з навчання школ...
Практичне заняття 7
Практичне заняття 7
Робочий аркуш за посиланням
https://app.wizer.me/learn/MAC169
Попередня секція
Шеремет М. К. Особливості формування орфографічних навичок в учнів 3-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення
Наступна секція
Практичне завдання 8
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Силабус
Презентація курсу
Робоча програма
Література
Підручник
Приклади оформлення джерел
Ю.Рібцун. Учні початкових класів із ТПМ
Записи занять 6.0160
Записи занять 6.0160-з
Картка стану звуковимови
ФІЗІОЛОГІЧНІ І ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ В НОРМІ ТА ПАТОЛОГІЇ
Практичне завдання 1
Савінова Н. М. Принцип розвитку мовного чуття в загальній ієрархії принципів спеціальної методики початкового навчання рідної мови дошкільників з вадами мовлення
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ
Календарне планування
Електронні версії підручників
Програми з корекційно-розвиткових занять
Навчальна програма вивчення мови для дітей з ТПМ
Адаптація та модифікація ІПР (Зміст та структура навчання мови)
Практичне заняття 2
Практичне завдання 3
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Техніка кубування
Синтагма, парадигма
Лекція 11
Презентації до теми "Методика формування звуковимови""
Корекція та формування звукової сторони мовлення в системі навчання рідної мови дітей із тяжкими порушеннями мовлення
Практичне завдання 4
Практичне завдання 5
Практичне завдання 6
Методика навчання грамоти
Лекція 12-13
Формування графічної навички письма у дітей з різними вадами мовлення в умовах корекційного навчання
Буквар для учнів з ТПМ
Шеремет М. К. Особливості формування орфографічних навичок в учнів 3-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення
Практичне завдання 8
Читанка, на яку чекали
Практичне завдання 9
Лекція Методика розвитку зв’язного мовлення в учнів з ТПМ
Практичне завдання 10
Питання до іспиту
Завдання для перездачі практичних занять
План-коспект уроку
Підсумковий тест