Індивідуальне завдання

Індивідуальне завдання до курсу «Емпіричні соціологічні дослідження реклами»

Зробити аналіз конкретного рекламного звернення:

1.     Обрати конкретне рекламне звернення (товар чи послуга).

2.     Описати його зміст. Якщо це можливо додати певні фото обраного рекламного звернення.

3.     Класифікувати обрану рекламу за різними критеріями: вид, метод розповсюдження, спосіб передачі, характер емоційного впливу, спосіб подання, інтенсивність, цілі, територіальне охоплення. Обґрунтувати, чому дана реклама відноситься до певного типу (за кожним критерієм)?

4.     Прописати структуру рекламного звернення за такими складовими як слоган, вступна частина, інформаційний блок, довідкові відомості, ехо-фраза.

5.     Визначити на яку категорію споживачів спрямована дана реклама. Чому?

6.     Які функції виконує обране рекламне звернення, обґрунтувати.

7.     Описати, що на Вашу думку виділяє дане рекламне звернення з поміж інших подібних. В чому його перевага та ефективність?

8.     Ваші рекомендації, стосовно того, як можливо було зробити обрану рекламу більш ефективною.

 

Обсяг роботи – не менше 7 сторінок.

Максимальна кількість балів – 20 балів