Лекційні матеріали
- Лекція 1. Об’єктно-предметна сфера соціології реклами. Реклама як соціальне явище в сучасному суспільстві.pdf
- Лекція 2. Соціокультурні основи реклами як масового явища..pdf
- Лекція 3. Методологічні засади емпіричних соціологічних досліджень реклами.pdf
- Лекція 4. Реклама як соціальне явище в сучасному суспільстві.pdf
- Лекція 5. Історія розвитку емпіричних соціологічних досліджень реклами.pdf
- Лекція 6. Соціологія споживання як основа рекламного впливу.pdf
- Лекція 7. Типологія та класифікація реклами. Канали рекламної комунікації.pdf
- Лекція 8. Методи емпіричного соціологічного дослідження реклами.pdf
- Лекція 9. Якісні та кількісні емпіричні соціологічні дослідження реклами.pdf
- Лекція 10. Соціологічний аналіз ефектів реклами як засобу масової комунікації.pdf
- Лекція 11. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ РЕКЛАМНИХ МЕДІА.pdf
- Лекція 12. Медіапланування та основні підходи щодо розробки медіа плану.pdf
- Лекція 13. Аналіз змісту рекламної комунікації.pdf
- Лекція 14. Основні напрямки дослідження рекламної комунікації - дослідження комунікатора.pdf