Завдання до змістового модуля 2

Оберіть завдання відповідно до власних інтересів:

Завдання 1. Підготуйте 1 презентацію (файл) та 1 усну доповідь за цією презентацією за одним із пунктів плану. Завантажте файл із презентацією на платформу.

План:

  1. Психолого-педагогічні погляди на сутність педагогічної діяльності, її функції, характеристики та творчий характер.
  2. Мета, зміст, види, компоненти педагогічної діяльності.
  3. Особливості психолого-педагогічної діяльності у ВНЗ.  Психологічної проблеми взаємин викладачів і студентів та їх подолання.
  4. Професійний стрес та професійне "вигорання" у педагогічній діяльності. Засоби їх запобігання.
  5. Компоненти педагогічної діяльності. 
  6. Індивідуальний стиль діяльності педагога: поняття, види. 
  7. Зміст і структура педагогічного спілкування. 
  8. Стилі педагогічного спілкування. 
  9. Моделі спілкування викладача вищої школи, функції педагогічного спілкування. 
  10. Моделювання очікуваного спілкування з окремими студентами або студентським колективом. 
  11. Основні рівні спілкування. 
  12. Проблеми спілкування викладача і студента на іспиті.
  13. Психолого-педагогічні проблеми спілкування при дистанційному навчанні. 
  14. Умови ефективного педагогічного спілкування та його успішності.   

Завдання 2. Приготуйте дискусійні/проблемні питання для обговорення на практичному занятті, організуйте та проведіть дискусію/обговорення. 
Завдання 3.
 Створіть Google-форму для проведення опитування студентів з метою вивчення проблем у спілкуванні, стосунках між студентами та викладачами; взаєморозуміння під час дистанційного навчання.
Завдання 4.  Розробіть інтерактивні вправи для тренування та/або взаємоперевірки знань з теми, що вивчається.
Завдання 5. Створіть перелік тестів для вивчення впливу професійного стресу та стану професійного вигорання викладача. Дослідіть свій рівень професійного вигорання. 
Завдання 6. Створіть "Кошик ідей" з питань профілактики професійного вигорання викладача або протидії маніпулятивним впливам, подолання бар'єрів у спілкуванні.

Покликання на розроблені вправи, опитування та ін. розмістіть у полі "Текст онлайн", файли з доповідями, презентаціями, "кошиком ідей", переліком тестових методик надішліть на оцінювання.