Завдання до змістового модуля 2
Оберіть завдання відповідно до власних інтересів:
Завдання 1. Підготуйте 1 презентацію (файл) та 1 усну доповідь за цією презентацією за одним із пунктів плану. Завантажте файл із презентацією на платформу.
План:
- Психолого-педагогічні погляди на сутність педагогічної діяльності, її функції, характеристики та творчий характер.
- Мета, зміст, види, компоненти педагогічної діяльності.
- Особливості психолого-педагогічної діяльності у ВНЗ. Психологічної проблеми взаємин викладачів і студентів та їх подолання.
- Професійний стрес та професійне "вигорання" у педагогічній діяльності. Засоби їх запобігання.
- Компоненти педагогічної діяльності.
- Індивідуальний стиль діяльності педагога: поняття, види.
- Зміст і структура педагогічного спілкування.
- Стилі педагогічного спілкування.
- Моделі спілкування викладача вищої школи, функції педагогічного спілкування.
- Моделювання очікуваного спілкування з окремими студентами або студентським колективом.
- Основні рівні спілкування.
- Проблеми спілкування викладача і студента на іспиті.
- Психолого-педагогічні проблеми спілкування при дистанційному навчанні.
- Умови ефективного педагогічного спілкування та його успішності.
Завдання 2. Приготуйте дискусійні/проблемні питання для обговорення на практичному занятті, організуйте та проведіть дискусію/обговорення.
Завдання 3. Створіть Google-форму для проведення опитування студентів з метою вивчення проблем у спілкуванні, стосунках між студентами та викладачами; взаєморозуміння під час дистанційного навчання.
Завдання 4. Розробіть інтерактивні вправи для тренування та/або взаємоперевірки знань з теми, що вивчається.
Завдання 5. Створіть перелік тестів для вивчення впливу професійного стресу та стану професійного вигорання викладача. Дослідіть свій рівень професійного вигорання.
Завдання 6. Створіть "Кошик ідей" з питань профілактики професійного вигорання викладача або протидії маніпулятивним впливам, подолання бар'єрів у спілкуванні.
Покликання на розроблені вправи, опитування та ін. розмістіть у полі "Текст онлайн", файли з доповідями, презентаціями, "кошиком ідей", переліком тестових методик надішліть на оцінювання.