Завдання до змістового модуля 4

Оберіть завдання відповідно до власних інтересів:

Завдання 1. Підготуйте 1 презентацію (файл) та 1 усну доповідь за цією презентацією за одним із пунктів плану. Завантажте файл із презентацією на платформу.

План:

  1. Особистість як мета, об’єкт та суб’єкт процесу виховання.
  2.  Основні завдання виховання та їх характеристика. 
  3. Процес виховання особистості та його особливості. 
  4. Зміст виховання.
  5. Основні теорії та концепції виховання. Академічні теорії. Соціокогнітивні теорії. 
  6. Методологічні підходи до виховання.
  7. Принципи виховання. 
  8.  Види виховання. 
  9. Основні методи виховання. 
  10. Методи формування свідомості особистості. 
  11. Методи організації і формування досвіду суспільної поведінки. 
  12. Самовиховання як важливий фактор розвитку і формування особистості. 
  13. Методи стимулювання діяльності і поведінки. 
  14. Методи самовиховання
  15.  Спілкування як фактор виховання. 
  16. Соціальні групи та їх типологія. 
  17. Фази взаємодії особистості з групою: адаптація, індивідуалізація, інтеграція. 
  18. Роль колективу у виховання особистості. 
  19. Сім'я як соціально-психологічний чинник виховання. 
  20. Психологічні механізми виховання. 
  21. Виховання і формування соціальних установок особистості. Компоненти соціальної установки: знання, емоції, дії. Раціональний та емоційний компонент соціальних установок. 
  22. Психологічні умови морального розвитку особистості в процесі виховання. 
  23. Психологічний підхід до формування самостійності дитини. 
  24. Принципи організації й підтримування дисципліни у виховному процесі.

Завдання 2. Приготуйте дискусійні або проблемні питання для обговорення на практичному занятті, організуйте та проведіть дискусію/обговорення. 

Завдання 3. Створіть Google-форму для проведення опитування студентів з метою вивчення їхніх орієнтирів самовиховання або ставлення до існуючих дисциплінарних норм та заходів (чи пропозицій щодо створення норм і правил організації роботи групи, спілкування на заняттях та під час перерв тощо).
Завдання 4.  Розробіть інтерактивні вправи для тренування та/або взаємоперевірки знань з теми, що вивчається.
Завдання 5. Створіть перелік тестів для вивчення рівня морального розвитку особистості, самостійності або адаптованості.
Завдання 6. Створіть "Кошик ідей" з питань виховання особистості, методів, технологій виховання.

Покликання на розроблені вправи, опитування та ін. розмістіть у полі "Текст онлайн", файли з доповідями, презентаціями, "кошиком ідей", переліком тестових методик надішліть на оцінювання.