Завдання до змістового модуля 4
Оберіть завдання відповідно до власних інтересів:
Завдання 1. Підготуйте 1 презентацію (файл) та 1 усну доповідь за цією презентацією за одним із пунктів плану. Завантажте файл із презентацією на платформу.
План:
- Особистість як мета, об’єкт та суб’єкт процесу виховання.
- Основні завдання виховання та їх характеристика.
- Процес виховання особистості та його особливості.
- Зміст виховання.
- Основні теорії та концепції виховання. Академічні теорії. Соціокогнітивні теорії.
- Методологічні підходи до виховання.
- Принципи виховання.
- Види виховання.
- Основні методи виховання.
- Методи формування свідомості особистості.
- Методи організації і формування досвіду суспільної поведінки.
- Самовиховання як важливий фактор розвитку і формування особистості.
- Методи стимулювання діяльності і поведінки.
- Методи самовиховання
- Спілкування як фактор виховання.
- Соціальні групи та їх типологія.
- Фази взаємодії особистості з групою: адаптація, індивідуалізація, інтеграція.
- Роль колективу у виховання особистості.
- Сім'я як соціально-психологічний чинник виховання.
- Психологічні механізми виховання.
- Виховання і формування соціальних установок особистості. Компоненти соціальної установки: знання, емоції, дії. Раціональний та емоційний компонент соціальних установок.
- Психологічні умови морального розвитку особистості в процесі виховання.
- Психологічний підхід до формування самостійності дитини.
- Принципи організації й підтримування дисципліни у виховному процесі.
Завдання 2. Приготуйте дискусійні або проблемні питання для обговорення на практичному занятті, організуйте та проведіть дискусію/обговорення.
Завдання 3. Створіть Google-форму для проведення опитування студентів з метою вивчення їхніх орієнтирів самовиховання або ставлення до існуючих дисциплінарних норм та заходів (чи пропозицій щодо створення норм і правил організації роботи групи, спілкування на заняттях та під час перерв тощо).Завдання 4. Розробіть інтерактивні вправи для тренування та/або взаємоперевірки знань з теми, що вивчається.
Завдання 5. Створіть перелік тестів для вивчення рівня морального розвитку особистості, самостійності або адаптованості.
Завдання 6. Створіть "Кошик ідей" з питань виховання особистості, методів, технологій виховання.
Покликання на розроблені вправи, опитування та ін. розмістіть у полі "Текст онлайн", файли з доповідями, презентаціями, "кошиком ідей", переліком тестових методик надішліть на оцінювання.