Практичне завдання № 2.
        Completion requirements
        
        
            
        
    
Тема 3. Дактилологія як наука: визначення,
історія, значення.
1) Вивчити дактильну абетку української жестової мови. Зробити відеозапис.
2) В парах(самостійно) відпрацювати демонстрацію своїх імен, назв міст чи інших слів дактилем. Вміти відповідати на запитання партнера, використовуючи тільки дактиль. Зробити відеозапис.
Тема 4. Освітні заклади для осіб з порушеннями слуху в Україні. Історія Олександрівської школи для глухонімих.
3)Підготувати презентацію «Школи для дітей з порушеннями слуху в Україні» ( 1 заклад-на вибір)
1) Вивчити дактильну абетку української жестової мови. Зробити відеозапис.
2) В парах(самостійно) відпрацювати демонстрацію своїх імен, назв міст чи інших слів дактилем. Вміти відповідати на запитання партнера, використовуючи тільки дактиль. Зробити відеозапис.
Тема 4. Освітні заклади для осіб з порушеннями слуху в Україні. Історія Олександрівської школи для глухонімих.
3)Підготувати презентацію «Школи для дітей з порушеннями слуху в Україні» ( 1 заклад-на вибір)