Практичне завдання 1

Максимальна кількість балів – 15.

Дайте письмові відповіді на запитання:

1.    Як культурні особливості впливають на розвиток мовлення у дітей і які корекційні підходи можуть бути найбільш ефективними в різних культурних контекстах?

2.    Поміркуйте над питанням «Яка роль логопеда в сучасному світі, де все більше уваги приділяється інклюзивності та доступності освіти для всіх дітей?». Оформіть свої роздуми у вигляді есею (мінімум дві сторінки А4 у Word).

3.    Створіть презентацію для батьків на тему «Як допомогти дитині з [мовленнєве порушення на вибір студента] в домашніх умовах».

4.    Проаналізуйте відео: https://youtu.be/KyHnYS5m8k0 за планом:

                          I.          Опишіть загальний контекст відео.

·       Який тип мовленнєвого порушення має дитина?

·       Який метод запуску мовлення використовується?

·       Який вік дитини?

                       II.          Проаналізуйте методику, що використовується.

·       Які конкретні вправи та прийоми використовуються?

·       Як вони допомагають дитині розвивати мовлення?

·       Які переваги та недоліки цього методу?

                     III.          Оцініть ефективність методу.

·       Чи досягла дитина прогресу в розвитку мовлення?

·       Які фактори можуть впливати на ефективність методу?

·       Які рекомендації можна дати для подальшої роботи?

                    IV.          Висновок

·       Підсумуйте свої спостереження та висновки.

Дайте усні відповіді на запитання під час пари:

1.    Як зміниться роль логопеда в майбутньому з розвитком нових технологій та наукових відкриттів?

2.    Які етичні аспекти слід враховувати при застосуванні технологій запуску мовлення, особливо у випадку дітей з важкими порушеннями розвитку?

3.    Як вибрати оптимальну технологію запуску мовлення для конкретної дитини з урахуванням її віку, рівня розвитку та типу мовленнєвого порушення?

4.    Які труднощі можуть виникнути при роботі з дітьми, які мають додаткові діагнози (наприклад, аутизм, синдром Дауна) і як їх можна подолати?

5.    Як залучити батьків до корекційного процесу і зробити їх активними учасниками?

6.    Які сучасні нейрофізіологічні дослідження пояснюють механізми дії різних технологій запуску мовлення?

7.    Як оцінити ефективність проведеної корекційної роботи? Які критерії можна використовувати для цього?


Бажаю удачі! 🤗