Практичне завдання 3

Максимальна кількість балів – 15.

Дайте письмові відповіді на запитання:

1.    Розробіть сценарій заняття з використанням технологій для дітей з аутизмом.

2.    Розробіть індивідуальну програму корекції для дитини з ДЦП, використовуючи різні технології.

3. Створіть базу даних ефективних програм і додатків для розвитку мовлення у дітей з різними мовленнєвими порушеннями (від 5 додатків).

Дайте усні відповіді на запитання під час пари:

1.    Які технології можуть бути ефективними при різних типах мовленнєвих порушень?

2.    Напишіть стислу характеристику ДЦП.

3.    Як вибрати оптимальну технологію для конкретної дитини?

4.    Охарактеризуйте РАС.

5.    Які фактори можуть вплинути на ефективність використання технологій?

6.    Яку роль відіграє логопед у процесі використання технологій?

7.    Диференціюйте алалію та афазію.

8.    Як створити індивідуальну програму корекції для кожної дитини з урахуванням її особливостей та потреб? Які технології можуть допомогти в цьому?

9.    Які навички та знання необхідні логопеду для ефективного використання технологій у своїй роботі? Як організувати навчання логопедів?

Бажаю удачі! 🤗