Практичне завдання 4
Максимальна кількість балів – 15.
Дайте письмові відповіді на запитання:
1. Розробіть сценарій заняття з використанням технологій для дітей з аутизмом.
2. Проаналізуйте використання карток PECS і оцініть їхню ефективність.
3. Напишіть доповідь на тему «АДК в умовах дистанційного навчання.»
Питання для орієнтування:
· Як використовувати АДК для підтримки дітей з особливими потребами під час дистанційного навчання?
· Які онлайн-платформи та інструменти можуть бути корисними?
Дайте усні відповіді на запитання під час пари:
1. Основні принципи впровадження АДК. 2. У чому різниця між PECS, Леб-системою та МАКАТОНом? 3. Переваги і недоліки використання синтезаторів мовлення. 4. Які етичні аспекти слід враховувати при використанні АДК? 5. Створіть набір карток або ігор для навчання дітей основам АДК. 6. Складіть 2 соціальних історії для дітей з РАС. 7. Диференціюйте алалію та афазію.
8. Які фінансові ресурси необхідні для впровадження та підтримки використання АДК?
9. Як залучити сім’ї до процесу реабілітації за допомогою АДК? Які бар’єри можуть виникати і як їх подолати?
10. Які фактори впливають на мотивацію до навчання комунікації за допомогою АДК? 11. Яка роль ігрової терапії в процесі навчання комунікації за допомогою АДК?
Бажаю удачі! 🤗
- 8 September 2024, 04:36 AM