Практичне завдання 4

Максимальна кількість балів – 15.

Дайте письмові відповіді на запитання:

1.    Розробіть сценарій заняття з використанням технологій для дітей з аутизмом.

2.    Проаналізуйте використання карток PECS і оцініть їхню ефективність.

3. Напишіть доповідь на тему «АДК в умовах дистанційного навчання.»

Питання для орієнтування:

·       Як використовувати АДК для підтримки дітей з особливими потребами під час дистанційного навчання?

·       Які онлайн-платформи та інструменти можуть бути корисними?

Дайте усні відповіді на запитання під час пари:

1.    Основні принципи впровадження АДК.

2.    У чому різниця між PECS, Леб-системою та МАКАТОНом?

3.    Переваги і недоліки використання синтезаторів мовлення.

4.    Які етичні аспекти слід враховувати при використанні АДК?

5.    Створіть набір карток або ігор для навчання дітей основам АДК.

6.    Складіть 2 соціальних історії для дітей з РАС.

7.    Диференціюйте алалію та афазію.

8.    Які фінансові ресурси необхідні для впровадження та підтримки використання АДК?

9.    Як залучити сім’ї до процесу реабілітації за допомогою АДК? Які бар’єри можуть виникати і як їх подолати?

10. Які фактори впливають на мотивацію до навчання комунікації за допомогою АДК?

11. Яка роль ігрової терапії в процесі навчання комунікації за допомогою АДК?


Бажаю удачі! 🤗